mamsemor Forumet er livet Aprilbarna`15 14 Apr 2008 #1 Tenkte å ta liten treningsøkt nå på morgenen, og lurer på dette med spising... Er det best å spise frokost før man trener, eller etter? Skal man evt bare ta en frukt halvtime før? Eller hva er best egentlig?
Tenkte å ta liten treningsøkt nå på morgenen, og lurer på dette med spising... Er det best å spise frokost før man trener, eller etter? Skal man evt bare ta en frukt halvtime før? Eller hva er best egentlig?
mamsemor Forumet er livet Aprilbarna`15 14 Apr 2008 #2 Takk for svar! [:)] Er det noe tidsregel på hvor lenge før man må spise? Eller kan jeg ta banan på vei til treningen? [8|]
Takk for svar! [:)] Er det noe tidsregel på hvor lenge før man må spise? Eller kan jeg ta banan på vei til treningen? [8|]
hegeee Glad i forumet 14 Apr 2008 #3 Jeg tar en banan på vei til trening..! Det funker fint for meg! Må ha i meg noe.. eller så blir det ikke noe futt i treningen!!
Jeg tar en banan på vei til trening..! Det funker fint for meg! Må ha i meg noe.. eller så blir det ikke noe futt i treningen!!
mamsemor Forumet er livet Aprilbarna`15 14 Apr 2008 #4 Havregrøt er godt... God ide! [;)] Takk for alle svarene! Er så fint at noen som oftest vet svaret på ting man lurer på! [:)] Nå tar jeg meg noe frukt, før jeg går på trening!
Havregrøt er godt... God ide! [;)] Takk for alle svarene! Er så fint at noen som oftest vet svaret på ting man lurer på! [:)] Nå tar jeg meg noe frukt, før jeg går på trening!