spise dere mye snop og usunneter??

elispk

Elsker forumet
er som bitt av en basill her.. når kvelden kommer MÅ e bare ha nåkke... dårli uvane.. må stoppe !!! men e no s godt.....[:D]

slipper glatt unna søtsuget, bare jeg spiser ofte nok egentlig..
men når suget kommer er det bare å spise mat først, for etter et par brødskiver, så forsvinner tanken på godis [:)]

Jeg må innrømme at jeg tillater meg selv 50 g sjokolade (en liten sjokoladebar) hver dag[:D] Har et enormt søtbehov midt på dagen[&:]

Men når kvelden kommer, klarer jeg å holde meg til sunne ting. Spiser gjerne litt yoghurt da, har jo pokkers til magetrøbbel etter at jeg startet på jerntablettene... Men har til gjengjeld mer overskudd[:)]

Jepp, ingen hemninger her!!!

ORIGINAL: Kidada

Trikset her er å ha heeeele skapet fullt.. ingenting som frister...

Har kilovis med sjokolade, gummi ting og chips osv.. Tok litt av i tyskland i sommer.. hehe[;)]

Høres ut som du blir den heldige utvalgte til å holde terminforumtreff[:D]

Litt opp og ned om jeg har lyst på noe søtt,var verre før jeg ble gravid..Måtte ha sjokolade hele tiden.Men ikke nå..Er heller chips som faller i smak fortiden...
Men aller helst ferske rundstykker....[:D]

Noen ganger, men ikke ofte!

Det varierer, men jeg spiser definitivt mindre enn før jeg ble preggy. Har mer lyst på frukt og fruktjuice enn på sjoko og snop for tiden

Faktisk ikke denne gangen!
Har hatt helt mani når jeg har gått gravid med de to første!

Jeg spiser ikke så mye snop, men jeg spiser mat hele tiden!!! [X(]
Jeg er sulten og har lavt blodsukker!!! [&o]

Ellers drikker jeg masse juice.. Er vel NOK sukker i det, tenker jeg...

spiste mye for noen uker siden men nå har jeg klart og holde meg til helgene med snop, chips og brus. *STOLT*
men må spise kvelds på kvelden for og ikke tenke på snopet.(og kansje ett glass sjokkomelk)

Back
Topp