Spiren vs Medicus i Trondheim?

Ovidia

Første møte med forumet
Lurer veldig på hvem vi skal velge... har prøvd IVF tre ganger før på Ullevål, blitt gravid alle gangene, men mistet (før uke 8) alle gangene...

Noen som har synspunkter?

Lurer veldig på hvem vi skal velge... har prøvd IVF tre ganger før på Ullevål, blitt gravid alle gangene, men mistet (før uke 8) alle gangene...

Skal i gang på IVF-klinikken på Majorstuen nå, hørt MYE bra:)

Vi brukte Medicus og er svært fornøyd.
Fornøyd med menneskene, måten vi ble møtt på og selvfølgelig at spiren satt på første forsøk :)

Jeg har kun vært på Spiren én gang, for å berolige meg selv etter dårlige nyheter på St Olavs. Jeg føler jeg ble tatt svært godt i mot der. Hun legen var svært optimistisk og beroligende.

Vurderer første ivf forsøk der dersom det er lang ventetid på St Olavs :)

Jeg har kun vært på Spiren én gang, for å berolige meg selv etter dårlige nyheter på St Olavs. Jeg føler jeg ble tatt svært godt i mot der. Hun legen var svært optimistisk og beroligende.

Vurderer første ivf forsøk der dersom det er lang ventetid på St Olavs :)
Vi kom kjapt inn på St.Olavs., henvisning ble sendt i mars/april, og vi fikk oppstart nå i mai :)

Har hatt forsøk både privat/offentlig her i Norge og kan ikke sammenlignes med Maigaard,så var jeg deg så hadde jeg
absolutt vurdert Maigaard Danmark. De har kommet lenger enn her i Norge. Jeg har som deg mistet 3 ganger. PÅ maigaard ble jeg satt på helt andre medisiner som gjorde at jeg fikk mange flere egg blant annet. Ble også satt på Abyl E og Prednisolon. De har også et middel de kan legge eggene i som minsker faren for og miste. Ikke minst, så er de helt fantastiske på Maigaard. Enn blir så utrolig godt tatt vare på der. Der har enn også direkte kontakte med gynekologen hele veien på mail og de er super raske med og svare om det er noe.

Legen jeg hadde under forsamtale på St Olav jobber nå på Spiren. Utrolig hyggelig dame som var kjempeflink. Hadde valgt Spiren om jeg måtte gjennom et privat forsøk :)

Back
Topp