Spiren fertilitetsklinikk

Har vært der, og det var helt fantastisk fra start til slutt.
 
Hei

Vi har vært denne uken for vårt første IVF der. Så langt veldig fornøyd. Gikk det bra for dere?
Etter 4 mislykkede forsøk offentlig klaffet det på første forsøk hos Spiren. Håper det gjelder for dere også! Lykke til!
 
Vi er på Spiren:)
 
Etter 4 mislykkede forsøk offentlig klaffet det på første forsøk hos Spiren. Håper det gjelder for dere også! Lykke til!
Åååh så koselig å høre! Gratulerer! :happy: Vi har IVF med donorsperm å valgte å gå privat med en gang. Vært fantastisk det klaffet første gang :)
 
Nei, dag tre med sprøyter på første runde nå. Dere da?
Leste ikke alle svarene over her :) Ser at dere er på første forsøk dere også, men litt foran oss i løypa?
 
Vi hadde innsett på onsdag denne uken :happy: Veldig fornøyd med Spiren så langt. Fikk masse smertestillende før uttak så kjentes ut som jeg var dritings :p
Høres bra ut! :p Får krysse fingrene for at det klaffer nå og at det blir med det ene uttaket. Vi er også veldig fornøyd så langt. Føler meg veldig godt ivaretatt og sett. Bare gode ord å si om dem foreløpig :Heartred
 
Vi er også på Spiren. Har 1 mislykket forsøk bak oss og er i gang med fryseforsøk nå.
Er veldig glad for at vi valgte Spiren med en gang:Heartred
 
Vi er også på Spiren. Har 1 mislykket forsøk bak oss og er i gang med fryseforsøk nå.
Er veldig glad for at vi valgte Spiren med en gang:Heartred
Vi valgte også Spiren med en gang :)hvordan er det rundt fryseforsøk? Må man ta noe medisiner på forhånd da?
 
Vi valgte også Spiren med en gang :)hvordan er det rundt fryseforsøk? Må man ta noe medisiner på forhånd da?
Nope, ringte inn og sa fra om mens, fikk henvisning til UL mandag 7/10, så planlegges innsett alt etter som hvordan det der ut på UL.
Glad jeg slipper medisin denne gangen, ble så stor rundt magen at jeg ikke fikk på meg jeans.
 
Vi er også på spiren, skal i gang med første forsøk nå i morgen! :)
Første runde med IVF, startet hos Spiren med det samme. Har ikke tid til å vente på offentlig forsøk på St.Olavs, men har fått sendt henvisning dit fra Spiren. Så vi tar det i omvendt rekkefølge :hilarious: Håper vi slipper mange runder.. Veldig spent på om det blir noen egg, og om de vokser som de skal. Har ett barn på 3 år fra før, han kom naturlig, så vi skal jo liksom fungere.
 
Etter 4 mislykkede forsøk offentlig klaffet det på første forsøk hos Spiren. Håper det gjelder for dere også! Lykke til!
Så artig! Gratulerer! ❤ Merket du at du var gravid før du fikk positiv test? :)
 
Vi er også på spiren, skal i gang med første forsøk nå i morgen! :)
Første runde med IVF, startet hos Spiren med det samme. Har ikke tid til å vente på offentlig forsøk på St.Olavs, men har fått sendt henvisning dit fra Spiren. Så vi tar det i omvendt rekkefølge :hilarious: Håper vi slipper mange runder.. Veldig spent på om det blir noen egg, og om de vokser som de skal. Har ett barn på 3 år fra før, han kom naturlig, så vi skal jo liksom fungere.
Masse lykke til! :)
 
Back
Topp