spirelire

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Skjer det noe mer hos deg eller? skulle akkuratt til å lage en tråd om deg, så så jeg at du var pålogget..

er veldig spent siden du hadde rier tideligere som varte ganske så lenge:)

Det satt jeg også og tenkte på! [:D]

Hei[:D]
Nei vettu (!) Tror du neimen meg ikke det stilnet helt nedi der like etter at jeg skrøyt så sinnsykt av de jevne riene mine da?[:'(]

Hehe.. Så i dag har jeg vært i super form, ordna i hagen, handla blomster og ryddet vintertøy!

Men det er noe som murrer til stadighet, så hvem vet sier nå jeg bare[:D]

Har du noen anelse om hvor stor den der slimproppen er forresten?

Er det stille hos deg enda?

ORIGINAL: Lindus82

Wow, så koselig at du tenker på meg da[:D]
Skjer det noe der i gården?

Så kjedelig da... Håpe det starter opp igjen snart [:D]

Ordnet i hagen har jeg også gjort i dag - ikke helt ferdig men.... Blir jo så mye mer koselig! [:D]

ORIGINAL: spirelire

ORIGINAL: Lindus82

Wow, så koselig at du tenker på meg da[:D]
Skjer det noe der i gården?

ingenting [&o]
Åååh...så utålmodig også vettu....
Men jeg har jo fremdeles 3 dager til termin også da, redd det kommer til å bli enda værre etter det....

Hei[:D]
Nei vettu (!) Tror du neimen meg ikke det stilnet helt nedi der like etter at jeg skrøyt så sinnsykt av de jevne riene mine da?[:'(]

Hehe.. Så i dag har jeg vært i super form, ordna i hagen, handla blomster og ryddet vintertøy!

Men det er noe som murrer til stadighet, så hvem vet sier nå jeg bare[:D]

Har du noen anelse om hvor stor den der slimproppen er forresten?

Er det stille hos deg enda?

nej så kjedelig da.. nej jeg vet ikke hvor stor den er jeg[&:] hos meg sist gikk den litt og litt, så i to større "klyser" hehe

men det er nok noe på gang vertfall:) noe som jobber og kanskje gjør fødselen kortere? er jo lov og håpe.

nej her skjer det ikke noe, har murringer, men ikke noe mer enn det, så tror nok ikke det skjer noe her på lenge enda:p hehe..

ingenting
Men jeg har jo fremdeles 3 dager til termin også da, redd det kommer til å bli enda værre etter det....

Huff, kanskje du også er en sånn som går over... Skal krysse fingre og tær for at du får en pangstart og slipper å møte lure-riene[;)]

nej så kjedelig da.. nej jeg vet ikke hvor stor den er jeg hos meg sist gikk den litt og litt, så i to større "klyser" hehe

men det er nok noe på gang vertfall:) noe som jobber og kanskje gjør fødselen kortere? er jo lov og håpe.

nej her skjer det ikke noe, har murringer, men ikke noe mer enn det, så tror nok ikke det skjer noe her på lenge enda:p hehe..

Kortere fødsel sa du? hoho, ja takk[:D][:D]
Her har slimproppen holdt på siden torsdag, og den er visst ikke helt i mål enda[8|]

Satse på at du slipper å gå noe over termin hvertfall, kjedelig å vente når alle rundt en plopper i øst og vest[&o]

ORIGINAL: tinemor fra sula

ha venta action no ej[:D]
håpe det sjer noke snart da[:D]

Tusen takk for det[:)]
Håper det snart skjer noe hos deg også!

ingenting

Huff, kanskje du også er en sånn som går over... Skal krysse fingre og tær for at du får en pangstart og slipper å møte lure-riene[;)]

Det hadde vært no [:D] Vil ikke gå over [8|]

Back
Topp