Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: spirelire
ORIGINAL: Lindus82
Det satt jeg også og tenkte på! [:D]
Wow, så koselig at du tenker på meg da[:D]
Skjer det noe der i gården?
Hei[:D]
Nei vettu (!) Tror du neimen meg ikke det stilnet helt nedi der like etter at jeg skrøyt så sinnsykt av de jevne riene mine da?[:'(]
Hehe.. Så i dag har jeg vært i super form, ordna i hagen, handla blomster og ryddet vintertøy!
Men det er noe som murrer til stadighet, så hvem vet sier nå jeg bare[:D]
Har du noen anelse om hvor stor den der slimproppen er forresten?
Er det stille hos deg enda?
ingenting
Åååh...så utålmodig også vettu....
Men jeg har jo fremdeles 3 dager til termin også da, redd det kommer til å bli enda værre etter det....
nej så kjedelig da.. nej jeg vet ikke hvor stor den er jeg hos meg sist gikk den litt og litt, så i to større "klyser" hehe
men det er nok noe på gang vertfall:) noe som jobber og kanskje gjør fødselen kortere? er jo lov og håpe.
nej her skjer det ikke noe, har murringer, men ikke noe mer enn det, så tror nok ikke det skjer noe her på lenge enda:p hehe..
ingenting
Åååh...så utålmodig også vettu....
Men jeg har jo fremdeles 3 dager til termin også da, redd det kommer til å bli enda værre etter det....
Huff, kanskje du også er en sånn som går over... Skal krysse fingre og tær for at du får en pangstart og slipper å møte lure-riene[;)]