Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HEr er en link som viser hvordan du gjør det.. Er mange forskjellige tickere som du sikkert ser hos ulike brukere.. Så når du ser en bruker med en ticker DU vil ha, så trykker du bare på den tickeren og kommer inn på en annen side.. Der kan du velge hvordan du vil ha tickeren din..Vil også gjerne ha en sånn spire ticker, kan noen hjelpe meg og forklare hvor jeg finner det og hvordan jeg legger det inn i profilen min?
Setter pris på all hjelp
Andre morsommme ting og legge inn på profilen tas også i ot med et stort takk![]()
http://forum.babyverden.no/threads/hvordan-lage-signatur-legge-inn-ticker.1576984/
Men før du går inn på denne linken må du altså finne deg en ticker og lage den.. Så får du en lang kode og det er den lange koden du skal lime inn i "Signaturen" Din. Den infoen får du via denne linken..![]()
Bare hyggelig..Tusen hjertelig takk for hjelpenDette gikk jo lett som bare det
![]()
Takker så mye for all hjelp, ja jeg synes de ble veldig fine selvBare hyggelig..Så bra at du fikk det til! De ble fine..
![]()