Spire nr fire :) ???

KatlaJ

Glad i forumet
Har tenkt på deg i hele kveld jeg. Hvordan gikk det på ul? 
Håper alt var bra og at dere har det bra alle sammen!! 

Åh, herregud, nå fikk jeg tårer i øynene! Så skjønne dere er! :)

Jeg må desverre forlate dere og hoppe inn i aprilklubben istedet. Legen mente jeg var 5+5 med termin 1. april :) En 3 mm liten sak i magen min, og det er bare EN! Jeg klarte ikke å gjøre annet enn å slippe et stort lettelsens sukk da han sa det, så både mannen og gyn måtte le :D

Jeg har visst testet positivt uhyre tidlig, 2+9.

Jeg kommer til å følge med dere alle sammen her inne likevel :)

Årh så godt at alt var greit hvertfall,noen dager fra eller til gjør vel ikke så mye?:)Gratulerer med veloverstått UL :)

så flott å høre at alt er bra og at det var bare en der inne, lykke til i april forumet. vi vil savne deg!

Får vel gjøre omvendt av det jeg har gjort hittil :) Før var jeg her, og var sniker på aprilforumet. Nå får jeg gjøre det motsatte ;)

Fikk også vite at det ikke er tvil om at jeg må ha ks igjen, så det blir vel uansett er marsbaby..
Blir litt tullete av å tenke på om det blir sånn eller sånn, jeg...

Ånei, ikke dra til april! :p Du må være her med oss, vi kan itj lev uten dæ sjø!

Men sånn seriøst, supert at alt er bra :-) Lykke til i april :-D

Sylvia80 skrev:
Så godt å høre!! Men kan like gjerne være du blir satt fram igjen på ordinær UL vet du! Så hold deg her hos oss også!! :)

NEI du må bli her11 hvis du skal ha keisersnitt så blir det jo marsbaby! ikke gå til april!!!

Godt å høre at det sto godt til der inne da:) jeg har vistnok testa veldig tidlig jeg og! 3+0 her! syns det er litt rart

Back
Topp