Spire i spiralen... :p

Minismurfen

Glad i forumet
Ja, da sitter jeg her ganske så sjokkert enda. Skulle hatt mensen forrige fredag, men så kom den ikke. Tenkte at jeg sikkert hadde tulla med ukene, og at jeg ihvertfal ikke kunne være gravid siden jeg har spiral!!!!!Har hatt litt mensmurringer og i dag har jeg vært småuggen og svimmel. Tok derfor og testet i ettermiddag(hadde en test til overs fra forrige gang jeg var gravid.) Testen lyste positivt umiddelbart! :P Hurra! :)

Så nå gjenstår det å se hvordan det går. Får ringe legen i morgen og bestille time for å fjerne spiral og sjekke at det ikke er svangerskap utenfor livmoren. Hadde planer om flere barn, men ikke helt enda. Skal begynne i ny jobb i august, og merker jeg syns det blir forferdelig pinlig å begynne i ny jobb når jeg er 3mnd på vei....

Tror ikke jeg helt skjønner at jeg er gravid igjen. Hadde akkurat begynt å tenke på å bestille legetime for å fjerne spiralen, sånn at vi kunne begynne prøvingen i løpet av høsten... Mars-baby blir veldig bra! :)

Hvis noen kjenner igjen nicket mitt, så er det hysj, hysj enda! (send meg en pm hvis nysgjerrigheten tar overhånd ;))

 
Gratulerer så masse! 
 
Gratulerer så masse!! Samboeren min er også "spiral barn". Men svigermor fikk ikke fjernet spiralen, den kom ut under fødselen. Tror faktisk ikke det er vanlig å fjerne den når man er gravid :) Masse lykke til, og velkommen hit! :)
 
ojj! gratulerer :) man hører jo stadig om unger som kommer ut med "spiralen i hånda"emoticon
 
Gratulerer
 
Tusen takk :) Har virkelig ikke gått opp for meg enda...
 
Gratulerer!!

Og velkommen i "de som skulle lage baby til høsten, men får nå en mars baby istedenfor"-klubben;)
 
Gratulerer :)
 
Det er forresten vanlig å fjerne spiralen, hvis den ligger sånn til at det er mulig å fjerne den. Litt større sannsynlighet for abort hvis den sitter i, og de vil heller fjerne den tidlig enn at man aborterer på et senere tidspunkt. Ellers må det sjekkes ut at det ikke er graviditet utenfor livmoren.

Har ikke fått tak i verken fastlege eller legen/gynekologen jeg gikk til i forrige svangerskap. Ringte til sykehuset, bare for å sjekke om det hastet å fjerne spiralen. Hun jeg snakket med mente det holdt å ringe på mandag, for å bestille time. Måtte dra til legen hvis jeg fikk sterke smerter...
 
Back
Topp