Spiralspm..

JanneJenta78

Forumet er livet
Dere som har fått satt inn spiral...blødde dere mye i etterkant?
Synes liksom det har blødd en del i dag, men så var hu ikke akkurat superforsiktig når hu rota inni der heller da [:'(]
Har vært litt uggen i dag..men det tror jeg er like mye psykisk som fysisk i grunn. Satser på at det blir bedre i morra[:)]

fasstlegen min skulle sette inn spiral på meg for en måned siden... men fikk det ikke til, prøvde 2 ganger men det gikk ikke... fant ut at noe var galt med spiralen og den klikkemekanismen.. han sa jeg kom til å blø litt, men jeg blødde litt mer i 4 dager.... [:'(]

skal til spesialist å sette inn ny spiral etter påske... [:'(] ikke bare bare når de roter nedi der... [:'(][:'(]

skulle få satt inn min i går jeg, men siden vi var på sykehuset må det utsettes....hadde forbredt meg psykisk på det, så litt skuffet...men...

Da jeg ringte og avbestilte sa legen at han ikke ville sette den inn, men sende en henvisning til en gyn i trd...
kunne han ikke sagt dette før????[:@][:@]

Så nå blir det først sent i april engang...[:'(]...trygg sengehygge lar vente på seg...

gjorde det vondt å sette inn spiralen? [8|] liten pyse her som tenkte å sette inn spiral..

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Peggy85

gjorde det vondt å sette inn spiralen? [8|] liten pyse her som tenkte å sette inn spiral..
kjente et stikkk som om det ble satt en sprøyte ikke noe mer en det

burde jo overleve det når jeg har klart å føde[:D]

Syntes ikke det var vondt jeg heller..bare ubehagelig. Men syntes hu som gjorde det gav litt for mye info om hva hu drev med..."nå kommer du til å kjenne et nykk når jeg blokker ut livmormunnen din"...hu kunne stoppet etter "nå kjenner du et nykk.." Hehe[;)]

Men ja, er som du sier..vi har tross alt født. [:)]

Back
Topp