Spiral

Rose89

Andre møte med forumet
Er det noen her som har fått satt inn spiral etter graviditeten? Hvordan gikk det?
Noen som vet om man kan få satt inn, selv om man enda har blødninger etter fødsel?
Skal snart på 6 ukers kontroll for mor og gruer meg litt

Sniker fra desember.

Jeg satt inn i går, 14 uker etter fødsel, og det gikk veldig fint :) Det varierer litt hvor tidlig de vil sette inn men vet om noen som har gjort det på 6-ukerskontrollen.

Fikk satt inn 7 uker etter. Mener gynekologen min sa at jeg kunne sette den inn selv om jeg fortsatt hadde blødninger, da vi snakket om det før fødsel.
Ikke noe vondt. Tok celleprøve samtidig og det var veldig fort gjort.

Jeg får ikke sette inn før jeg har fått en vurdering av skaden min... den må ut igjen hvis de skal fikse på det uansett. Men jeg skal sette inn med en gang jeg får klarsignal :-)

Jeg skal sette inn på torsdag og er veldig spent! Har ikke brukt prevensjon siden sommeren 2014 [emoji28]
Bestevenninnen min satt inn ca 2 mnd etter fødsel og hun sa at det ikke gjorde vondt i det hele tatt. Jeg fødte for over 2 mnd siden, så håper ikke det gjør vondt for meg heller :) de vil som regel ikke vente for lenge siden man gjerne da har litt åpning fremdeles.

Åå, fint å høre at det er flere som har gode erfaringer skjønner ikke helt hvorfor jeg gruer meg. Men sånn er det vel med det som er ukjent

Jeg skal sette inn på torsdag og er veldig spent! Har ikke brukt prevensjon siden sommeren 2014 [emoji28]
Bestevenninnen min satt inn ca 2 mnd etter fødsel og hun sa at det ikke gjorde vondt i det hele tatt. Jeg fødte for over 2 mnd siden, så håper ikke det gjør vondt for meg heller :) de vil som regel ikke vente for lenge siden man gjerne da har litt åpning fremdeles.

Jeg merket så og si ingenting 3 mnd. etter fødsel :)

Back
Topp