Spiral

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Spør her jeg.. Kan man sette inn spiral når man har mensen? Selvfølgelig fått d idag, da jeg skal til legen idag å sette inn...

Ja tror ikke det spiller noen rolle. ;)

Men har du fått mensen alt? :o

Jeg skal få satt inn spiral til mandag, da er det 12 uker siden fødsel.
Men så så jeg nå det mamma.til.1 skrev over her, og ble plutselig usikker på om jeg kan få satt det inn når jeg ikke har fått mensen ennå.

Noen som vet om man kan få satt inn hormonspiral selv om man ikke har fått mensen etter fødsel?

Men så så jeg nå det mamma.til.1 skrev over her, og ble plutselig usikker på om jeg kan få satt det inn når jeg ikke har fått mensen ennå.

Noen som vet om man kan få satt inn hormonspiral selv om man ikke har fått mensen etter fødsel?

Det går helt fint :)
Fikk selv gjort det på sykehuset når jeg var der på kontroll etter keisersnittet - og da var det ingen mens i sikte.

Jeg satte også inn spiral denne uken. 10 uke etter fødsel. Ikke fått mens tilbake. Det var ikke noe problem det :)

Den "7 dager etter..." gjelder nok ikke rett etter fødsel da kroppen er i en helt annen form. Fra 6 uker og utover etter fødsel kan man sette spiral uansett når (så lenge man ammer og har masse hormoner i kroppen)

Back
Topp