Spiral

Kristin982

Forelsket i forumet
Skal til legen imorgen for å få hormonspiral. Var veldig sikker på at det var best for meg men nå føler jeg at jeg blir usikker. Blir det vondt å sette det inn? Er jeg virkelig ferdig med å få barn? Mange spørsmål plutselig. Asj.... Noen her som har erfaring med spiral? Gruer meg til imorgen!

Jeg satt inn hormonspiral for 1,5mnd siden. Var litt vondt når de førte den inn, men var jo bare noen få sekunder. Så ikke noe å grue seg til :-) Bare husk å hoste skikkelig når de ber deg gjøre det, da gjør det mindre vondt.

Skulle du få lyst på flere barn er det jo bare å ta den ut igjen...

Mitt problem er at jeg fikk mensen en liten uke etterpå og har blødd siden.. rimelig lei..!! Håper det snart gir seg :-(

Legen sa at det kan hende med uregelmesige blødninger de første 6 månedene. Men satser på å slippe sterke mens etterpå. Var virkelig ingenting å grue seg for, var til å med bare noe menslignende "smerter" jeg merket. Nå er det bare å vente om det kommer noen uønskede bivirkninger?! Glad for at jeg gjorde det. Men skjønner at du er lei blødninger, man vil jo helst slippe det med hormonspiral.

Jeg har nettopp satt den inn. Ingen stor "operasjon" var ikke vondt, og fort gjort;) Hadde litt mensmurringer samme kvelden. Små sporblødninger, men ingen smerter - merker ikke at den er der.
Er spennt på om det blir noen bivirkninger jeg også.. Time will show.

Er jo bare å ta den ut igjen hvis du vil ha flere...

Regner med alt gikk bra i dag. Gikk veldig fint med meg, men litt uggen på kvelden og natta bare.

Back
Topp