Spiral

ariam

Betatt av forumet
Jeg var bestemt på at jeg skulle ha spiral, men jeg har hørt så mye dårlig om det. Noen med erfaring eller som har satt inn nå?

Det er andre gang jeg har satt inn spiral. Hormonspiral. Sist slet jeg med blødninger i mange uker etterpå. Sleit også med å gå ned i vekt. Nå har jeg ikke blødd ei dråpe, vekten... Ja, den må jeg få gjort noe med uansett... Lykke til!

Huuff,ja tror det får bli p-piller..  Får bare bli flinkere på å huske å ta de ;P

Valgte kobberspiral forrige gang for 6 år siden og har valgt det nå igjen. Den fungerer fint, bare ein ikkje har sterke menssmerter. Den einaste bakdelen er at det kjem veldig mykje mens første to dagane, må skifte veldig ofte og ha store bind. Eg vil ikkje bruke hormonpreparater av noko slag, meiner det ikkje er bra for meg iallefall.

satt inn kobberspiral nå for noen uker siden. til nå virker det veldig greit.. noe mer utflod enn jeg hadde før graviditeten, men siden jeg hadde mye hele graviditeten er jeg så vant med det nå, så det gjør ingen ting... det var litt vondt å få satt den inn.. men det gikk fort over...

Back
Topp