Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SiljeC88
Er det vondt når de setter den inn ????
ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma
Har ikke erfaring med spiral, men jeg skal få satt inn kobberspiral da hormoner er uuuuuuuuuuuuaktuelt! [:)]
ORIGINAL: evaa
Jeg satte den inn på 6 ukerskontrollen. Jeg fikk faktisk mensen den dagen og legen sa atdet var en fordel for da ville jeg absolutt ikke merke noe. Og dev ar sant. Jeg er ikke så glad i disse undersøkelsene i utgangspunktet og synes det er meget ubehaglig, men det var ikke vondt da hun satte inne spiralen. Heller ikke vondt å fjerne den synes jeg da. instrumentene hun bruker for å "åpne" er derimot vonde synes jeg....
ORIGINAL: evaa
Jeg satte den inn på 6 ukerskontrollen. Jeg fikk faktisk mensen den dagen og legen sa atdet var en fordel for da ville jeg absolutt ikke merke noe. Og dev ar sant. Jeg er ikke så glad i disse undersøkelsene i utgangspunktet og synes det er meget ubehaglig, men det var ikke vondt da hun satte inne spiralen. Heller ikke vondt å fjerne den synes jeg da. instrumentene hun bruker for å "åpne" er derimot vonde synes jeg....
okei, jeg vurderer spiral asså.. Er bare så redd det skal være vondt å sette den inn... Hater de undersøkelsene fra før å syns det er vondt liksom...