Spiral

Hvis det er hormonspiral må du regne med noen mnd på "sitt verste"......

dunno... jeg blødde ikke konstant men småblødninger hadde jeg sikkert ett halvt år. Akkurat når jeg bestemte meg for at dette gadd jeg ikke og skulle få dne fjernet så falt allt på plass[8D]

Eit halvt år????[:(][:(]

Har akkurat bytta fra hormon til kobber,og husker søren ikkje kor lenge eg blødde sist[8D]

Og eg som vil ha bursdagsex[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Høno på Haugen

Har akkurat bytta fra hormon til kobber,og husker søren ikkje kor lenge eg blødde sist[8D]

#birthday sex, birthday sex* Hahaha fy så dårlig den sangen er da![:'(]

Nei nå må mannen bare ta en for laget (take one for the team) det er jo tross alt BURSDAGEN DIN!!!! [:D]

Altså jeg fikk spiralen i oktober mener jeg - og nei ok det ble 4 mnd. I februar hadde jeg bestillt en time til lege for å få den ut igjen (bestillte time i island så den skulle ikke ut før april igjen da[8D]) men etter at timen var bestillt så falt alt på plass. Regelmessig mens og ingen mellomblødninger og ja nesten alt ble som før egentlig[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Nei nå må mannen bare ta en for laget (take one for the team) det er jo tross alt BURSDAGEN DIN!!!! [:D]

Altså jeg fikk spiralen i oktober mener jeg - og nei ok det ble 4 mnd. I februar hadde jeg bestillt en time til lege for å få den ut igjen (bestillte time i island så den skulle ikke ut før april igjen da[8D]) men etter at timen var bestillt så falt alt på plass. Regelmessig mens og ingen mellomblødninger og ja nesten alt ble som før egentlig[:D]

Haha,den sangen trur eg ikkje eg har hørt[8D]

Ja syns igrunn han bør ofre seg litt ikvelds asså[8D][:D]

Er berre 2 uker siden eg byttet,så er vel litt tidlig å bli utålmodig,men gaaaaaad for noe dritt det er[:'(]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Haha,den sangen trur eg ikkje eg har hørt[8D]

Ja syns igrunn han bør ofre seg litt ikvelds asså[8D][:D]

Er berre 2 uker siden eg byttet,så er vel litt tidlig å bli utålmodig,men gaaaaaad for noe dritt det er[:'(]

Neimenn kjære vene DET kan vi ikke ha noe av"!!!! http://www.youtube.com/watch?v=M0Kb8Pt0Olo ENJOY! moahahahah!

Jeg hadde småblødninger det første halvåret etter innsatt hormonspiral... Etter det blødde jeg null, og synes definitivt det var verdt det!

ORIGINAL: Medusa_83

Jeg hadde småblødninger det første halvåret etter innsatt hormonspiral... Etter det blødde jeg null, og synes definitivt det var verdt det!

Hadde nesten ingen blødninger med hormonspiralen etter det hadde normalisert seg,men syns det var så mye annet dritt med den at eg heller vil prøve kobber,selv om det sikkert blir større blødninger og meir vondter[8|] Så får tiden vise om eg holder det ut da[8D]

MY GOD så grusomt!!!

Den må eg spille til sambo når han komme heim og sjå om han tar hintet[8D]

IKKE SANT! [8D] Syns du skal ligge i sengen med blonderier på og sangen på - om du har fått blomst så bør du ta en rose i munnen og hahahahah! Ler meg ihjel her[8D]

Back
Topp