#Jannicke#
Elsker forumet
Kor lenge er det normalt å blø etter en har satt inn spiral egentlig??[&o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Høno på Haugen
Eit halvt år????[:(][:(]
Har akkurat bytta fra hormon til kobber,og husker søren ikkje kor lenge eg blødde sist[8D]
Og eg som vil ha bursdagsex[:(][:(][:(][:(][:(][:(]
ORIGINAL: Tjukkaaa
Har akkurat bytta fra hormon til kobber,og husker søren ikkje kor lenge eg blødde sist[8D]
#birthday sex, birthday sex* Hahaha fy så dårlig den sangen er da![:'(]
Nei nå må mannen bare ta en for laget (take one for the team) det er jo tross alt BURSDAGEN DIN!!!! [:D]
Altså jeg fikk spiralen i oktober mener jeg - og nei ok det ble 4 mnd. I februar hadde jeg bestillt en time til lege for å få den ut igjen (bestillte time i island så den skulle ikke ut før april igjen da[8D]) men etter at timen var bestillt så falt alt på plass. Regelmessig mens og ingen mellomblødninger og ja nesten alt ble som før egentlig[:D]
ORIGINAL: Tjukkaaa
#birthday sex, birthday sex* Hahaha fy så dårlig den sangen er da![:'(]
Nei nå må mannen bare ta en for laget (take one for the team) det er jo tross alt BURSDAGEN DIN!!!! [:D]
Altså jeg fikk spiralen i oktober mener jeg - og nei ok det ble 4 mnd. I februar hadde jeg bestillt en time til lege for å få den ut igjen (bestillte time i island så den skulle ikke ut før april igjen da[8D]) men etter at timen var bestillt så falt alt på plass. Regelmessig mens og ingen mellomblødninger og ja nesten alt ble som før egentlig[:D]
Haha,den sangen trur eg ikkje eg har hørt[8D]
Ja syns igrunn han bør ofre seg litt ikvelds asså[8D][:D]
Er berre 2 uker siden eg byttet,så er vel litt tidlig å bli utålmodig,men gaaaaaad for noe dritt det er[:'(]

ORIGINAL: Medusa_83
Jeg hadde småblødninger det første halvåret etter innsatt hormonspiral... Etter det blødde jeg null, og synes definitivt det var verdt det!
MY GOD så grusomt!!!
Den må eg spille til sambo når han komme heim og sjå om han tar hintet[8D]