Spiral+vekt

Otto

Elsker forumet
noen som vet om det er normalt å ikke gå ned i vekt når man har hormonspiral??? blir snart gal jeg... Var på vei ned i vekt før jeg satte den inn i oktober, men bare to uker etter den var på plass var jeg 6 kg tyngre, og jeg går jo nesten ikke ned.   FRUSTRERT!!!!
 
Jeg gikk opp ti kilo med en gang jeg satt inn hormonspiral, og jeg skal love deg de sitter godt fast![:'(]
 
ORIGINAL: lissom

Jeg gikk opp ti kilo med en gang jeg satt inn hormonspiral, og jeg skal love deg de sitter godt fast![:'(]

HÆÆ!!!??? trodde ikke man la på seg av hormonspiralen jeg! [&o][&o][&o] jeg har akkurat satt inn [:o] vil ikke opp ti kg...skal jo ned ti kg..
 
Det er visst ikke så vanlig å gå opp i vekt av den, legen min mente at det ikke var pga den, men så fikk jeg henne til å sjekke ordentlig, og da fant hun ut at det kunne være en bivirkning, men det var ikke så ofte. Jeg gikk opp 10kg på tre måneder, så det var verre enn starten på et svangerskap [8|][8D] Og som sagt, det er ikke barebare å få de av igjen. Har fått av 8 av de sålangt (hatt den i 2 år, prøvd å slanke meg siden august ifjor)
 
 
 
En av grunnene til at jeg ikke valgte hormonspiral. Man legger jo på seg med p-piller pga hormonene, ikke så rart at man gjør det av hormonspiral også...
 
mamma satt den faktisk inn for å ikke merke overgangsalderen så godt...meneh...hun la på seg X antall kilo og DI puppene! hun valgte da å ta den ut! vips, bare noen uker etterpå var noen kilo borte, men noen kilo sitter ennå støpt hehe[;)] jeg har den også og har hatt den snart i ett år, merker ingenting på vekta, men på humøret.....hoff nesten like ille det[:(][&:]
 
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

En av grunnene til at jeg ikke valgte hormonspiral. Man legger jo på seg med p-piller pga hormonene, ikke så rart at man gjør det av hormonspiral også...

jo det er litt rart siden hormonspiralen virker lokalt...den skal ikke påvirke hele kroppen..
 
ORIGINAL: tromsø83oglille

mamma satt den faktisk inn for å ikke merke overgangsalderen så godt...meneh...hun la på seg X antall kilo og DI puppene! hun valgte da å ta den ut! vips, bare noen uker etterpå var noen kilo borte, men noen kilo sitter ennå støpt hehe[;)] jeg har den også og har hatt den snart i ett år, merker ingenting på vekta, men på humøret.....hoff nesten like ille det[:(][&:]

 
Kjenner det veldig på humøret jeg også, så har tenkt å ta den ut. Orker ikke ha det sånn her lenger [&:][:'(]
 
Jeg hadde pms i nesten 2 år; kort lunte, vann i kroppen o.l.. I tillegg gikk jeg opp i vekt og klarte ikke å gå ned.. Nå har jeg fjernet den for ca 2 mnd siden; og gått ned 6 kg til nå:) bedre humør og generelt bedre form:)
 
ORIGINAL: snart2barn:)

Jeg hadde pms i nesten 2 år; kort lunte, vann i kroppen o.l.. I tillegg gikk jeg opp i vekt og klarte ikke å gå ned.. Nå har jeg fjernet den for ca 2 mnd siden; og gått ned 6 kg til nå:) bedre humør og generelt bedre form:)

 
Enda en grunn for at jeg bør ta den ut med andre ord...[:)]
 
Jeg la på meg 4 kg når jeg fikk den. [:'(] men har ikke den lengre av andre grunner.
 
ORIGINAL: Otto

ORIGINAL: snart2barn:)

Jeg hadde pms i nesten 2 år; kort lunte, vann i kroppen o.l.. I tillegg gikk jeg opp i vekt og klarte ikke å gå ned.. Nå har jeg fjernet den for ca 2 mnd siden; og gått ned 6 kg til nå:) bedre humør og generelt bedre form:)


Enda en grunn for at jeg bør ta den ut med andre ord...[:)]

 
Hmmm, lurer på å overtale gubben til å få gjort et lite inngrep på seg selv istedet?? [8D]
 
Jeg har ikke et enenste gram som kan skyldes på spiralen, sammen hvor mye jeg hadde ønsket det..
 
Back
Topp