Spiral og mensen

Malolu87

Forelsket i forumet
#hormonpiral mirenda

Satt inn for en uke siden, og etter innsettelse har jeg blødd litt, helt til fredag, (19ende) for da kom kroppen ordentlig i gang med noe som ligna mensen..som inkl smerter..

Hvor mange mens peioder hadde du etterpå? Til all blødningene forsvant helt? (Til bare små blodspor?)

Noen erfaringer?

Jeg satte inn samme spiral da storesøster var 4 mnd, hadde ikke fått mensen tilbake etter fødsel. Blødde noen dråper samme dag, og deretter ingenting på årevis. Spottet vel en gang eller to etter sånn 4-5 år.

(hører ikke hjemme her i det hele tatt :P )

Jeg hadde vanlig, men litt lettere mens hele veien når jeg hadde spiral. I alle de 7 månedene ca jeg hadde den før jeg gav opp. Hadde dog mye mindre vondt i forbindelse med mens når jeg hadde den, og siden det var hovedgrunnen til at den var i så fungerte den vel egentlig.

Noen mister mens fort, andre kan beholde den helt til det er på tide å bytte. Varierer veldig.

Hadde endel småblødninger til å begynne med, og to "mensen-blødninger" med 4 ukers mellomrom. Alt var over etter 6-8 uker. Ikke hatt noe blødning etterpå.

Hadde endel småblødninger til å begynne med, og to "mensen-blødninger" med 4 ukers mellomrom. Alt var over etter 6-8 uker. Ikke hatt noe blødning etterpå.
Samme her. Lenge siden jeg blødde nå, men husker jeg begynte å bli ganske lei småblødninger.

Back
Topp