Spiral OG celleprøve

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Litt stressa da jeg merket antydning til begynnende mens mens jeg ventet på å komme inn til legetimen min i går.Enda mer stressa da hun sa at vi skulle ta min første celleprøve også. Kjente ingen ting i det hele tatt til celleprøven. Min mor hadde sagt at jeg kunne "glede meg" til jeg skulle begynne med slikt.

Nå er det gjort og det er jo godt:)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det gikk vell greit ja ;) celleprøven er ikke vond bare ubehagelig. Satt du inn spiral også?

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Skal du tilbake på tillegg sjekk? Viste ikke at de gjorde det.
Bra det gikk greit :)

Ja . Håper den sitter som den skal. Skal tilbake for sjekk om en måneds tid.

Hvilken spiral valgte du? Jeg satt inn hormonspiral. Vet du hvor lenge det tar før den er 100% sikker? Glemte å spørre legen om det :p
Jeg gruvde meg masse for å sette den inn men det gjorde ikke vondt :) men mensenmurringene etterpå var ekle. Lenge siden jeg har hatt menssmerter.
Jeg skal tilbake på skjekk etter tre mnd jeg. Det er forskjelllig praksis skjønner jeg.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*

Tok hormonspiral. Fikk beskjed om å vente med sex i fire dager men det var på grunn av noe sår som måtte gro. Jg har mens nå så det er ikke noe problem for meg å vente .
Fikk like mye mensssmerter som jeg hadde hatt til vanlig men om det var pga spiral eller om det var pga jeg holdt på å få mens vet jeg ikke . Den første mensdagen pleide alltid å være vondt tidligere så det var nok litt ømt fra før. Men celleprøve..kjente absolutt ikke noe i det hele tatt..Knall:) Den har jeg gruet meg til..

Tok hormonspiral. Fikk beskjed om å vente med sex i fire dager men det var på grunn av noe sår som måtte gro. Jg har mens nå så det er ikke noe problem for meg å vente .
Fikk like mye mensssmerter som jeg hadde hatt til vanlig men om det var pga spiral eller om det var pga jeg holdt på å få mens vet jeg ikke . Den første mensdagen pleide alltid å være vondt tidligere så det var nok litt ømt fra før. Men celleprøve..kjente absolutt ikke noe i det hele tatt..Knall:) Den har jeg gruet meg til..

Legen min sa ikke noe om det til meg :p jaja. Blir nok ikke noe på gubben enda uansett. Har ikke lyst til å bli gravid vertfall. Var sikkert det såret jeg kjente som mensensmerter da. Blødde litt sa jeg satt inn på tirsdagen men nå ingenting. Håper jeg slipper mensen helt :)
Celleprøve tok ikke jeg nå, er ikke lenge siden jeg tok. Eller det er nå et år siden nå da :p

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*

Vet du noe om bruk av ob går med spiral? :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*

Fikk beskjed om å være forsiktig med tamponger. Første måned fikk jeg ikke lov til å bruke pga infeksjonsfare.Holdt på å få mens da jeg var på legekontoret. Ellers så måtte jeg være forsiktig og alltid sjekke at de er hele når de taes ut.

Fikk beskjed om å være forsiktig med tamponger. Første måned fikk jeg ikke lov til å bruke pga infeksjonsfare.Holdt på å få mens da jeg var på legekontoret. Ellers så måtte jeg være forsiktig og alltid sjekke at de er hele når de taes ut.

Ok. Jeg hat litt menssmerter i ny og ned og spotter litt. Skulle på babysvømming i dag å da brukte jeg en tampong. Håper det gikk greit. Var ikke noe "skader" på den da jeg tok den ut. Rart ikke legen min har sagt noe til meg.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*

Back
Topp