Spiral..hvordan var det...

vill-og-gal

Gift med forumet
Tenker på hormonspiral. Man kan vel få det selv om man ammer?? Hadde besøk av en 14 dagers baby i går. Kjenner enda at det rykker i livmora[:D][:D] Blei så syyykt babysyk at tror nok helst at jeg må fixe den spiralen snart[:-] Tror sambo har litt sånn småpanikk.. Han har iallefall ikke vist noen tegn siden besøket dro at han har lyst på en bette[:D][:D][:D]

Ingen problem å amme med hormonspiral.
Jeg skal få satt inn min i neste uke, så da blir det ikke "russisk rulett" lenger [;)]

man kan vel bruke spiral mens man ammer ja [:D]

Men da er jo alt bærre lekkert da da[:D][8D]

ja jeg fikk resept på hormonspiral, mens jeg fremdeles ammet[:)] jeg skal få satt inn min neste onsdag, skal bli greit å få gjort det ja

ORIGINAL: Gullgrisens 2gull

Ingen problem å amme med hormonspiral.
Jeg skal få satt inn min i neste uke, så da blir det ikke "russisk rulett" lenger [;)]

Farlige greier å tulle med ja[;)]

ORIGINAL: delphi

ja jeg fikk resept på hormonspiral, mens jeg fremdeles ammet[:)] jeg skal få satt inn min neste onsdag, skal bli greit å få gjort det ja

Venter på time jeg da[:)]

jeg fikk satt inn min med en gang jeg var på kontroll, for de hadde det på legekontoret her, så fikk ikke tid til å grue meg en gang:)

Fikk satt inn hormonspiral i dag faktisk [:D]
Trodde det skulle gjøre vondt å få satt den inn, men kjente ingenting[:D] Er fornøyd foreløpig

ORIGINAL: Kaysa86

Trodde det skulle gjøre vondt å få satt den inn, men kjente ingenting[:D] Er fornøyd foreløpig

Min lege ville ikke sette spiral på "yngre" folk.. så jeg ble stuck med en minipille.. og jeg som er så glemsk...

ORIGINAL: Snorkmaiden

Min lege ville ikke sette spiral på "yngre" folk.. så jeg ble stuck med en minipille.. og jeg som er så glemsk...

Hvor gammel er du da? Hørte ingenting om det jeg. Hvorfor ville han ikke sette det på yngere folk?

Hvor gammel er du da? Hørte ingenting om det jeg. Hvorfor ville han ikke sette det på yngere folk?

86-modell [8D]

Mener han nevnte noe med at det kunne ta tid før man ble "fruktbar" igjen etter at den var tatt ut ? husker ikke helt, ble bare litt forfjamsa, men han ville heller ikke sette p-stav på meg... men har kløna litt med amming og prevansjon som ikke gikk bra sammen, så det er greit for meg at jeg tar piller jeg bare kan slutte og ta om det skulle bli tull igjen, istedet for å måtte dra til legen for å ta det ut.. men kunne godt tenkt meg å slippe og ta pillene til samme tid hver dag... urk..

Åja, jeg er også 86'er. Men har aldri hørt om det før[;)] Jaja, den skal jo vare i 5år nå, så jeg stresser ikke med å få en til egentlig[:D]

Åja, jeg er også 86'er. Men har aldri hørt om det før[;)] Jaja, den skal jo vare i 5år nå, så jeg stresser ikke med å få en til egentlig[:D]

nei, og i værste fall kan faktisk legen ta den ut og [8D]

Herlighet sånn forskjell det er på leger da. Jeg fikk heller ikke spiral av legen min, selv om det er det jeg selv ønsker.
Fikk heller resept på tre års forbruk av p-piller.
Så da tror jeg heller jeg må grine til helsesøsteren min, eller aldri ha sex igjen. Den andre virker mer trolig, slik som vesla skal ligge oppi meg om natten.

86-modell [8D]

Mener han nevnte noe med at det kunne ta tid før man ble "fruktbar" igjen etter at den var tatt ut ? husker ikke helt, ble bare litt forfjamsa, men han ville heller ikke sette p-stav på meg... men har kløna litt med amming og prevansjon som ikke gikk bra sammen, så det er greit for meg at jeg tar piller jeg bare kan slutte og ta om det skulle bli tull igjen, istedet for å måtte dra til legen for å ta det ut.. men kunne godt tenkt meg å slippe og ta pillene til samme tid hver dag... urk..

min lege sa det kunne ta opp til 2 år før mensen kom tilbakke etter man har tatt den ut. så hum anbafalte den ikke til yngere..

jeg er 87mod satte inn kobberspiral forige mandag...(ikke hørt noe om at man er for ung til spiral)

syntes gu er grusomt...

merket det når legen satte den på plass!

Back
Topp