Spinnville hormoner

Camillaaaa

Blir kjent med forumet
Jeg ler bokstavlig talt til jeg griner.. Ikke slik som normalt, at tårene triller fordi noe er morsomt altså! Hver gang jeg får skikkelig latterkrampe ender det opp med at jeg HYLGRINER til slutt. Sånn skikkelig hikst og hele pakken! min stakkars lillebror fikk jo heeelt panikk da det skjedd i går!:laughing002

andre enn meg som ikke har kontroll over egne følelser for tiden?

Har det på samme måte. Stakkars mannen skjønner ingenting.. griner og ler uten grunn som en annen gal...

Lite tårer, men mye sinne. Alt irriterer meg om dagene. Har bare lyst å brøle :banghead: Håper det er hormonene i alle fall, men sikkert en blanding med at vi alle er hjemme og er så mye oppi hverandre. Ingen alenetid :p

Utrolig hissig for tida, jeg er en veldig balansert person til vanlig, så gubben går litt på tå

Godt å høre at vi er flere!
Ferska mannen i å sitte i bilen og spise potetgull her om dagen:laughing002 så tror ikke jeg er heeelt enkel å ha med å gjøre hele tiden..:smiley-angelic006

Min mann merker forskjell i humøret ja. Han sier jeg vanligvis har ganske lang lunte og han må jobbe hardt for å få en rimelig bra reaksjon fra meg, men at han nå ikke trenger å jobbe like hardt. Han syns det er morsomt da heldigvis :smiley-angry016

Her er det mye hormoner sinna, trist og så glad.. kort lunte og hisser meg fort opp.. de på jobb merker veldig til den korte lunta..
Syns synd på samboeren i disse tider..

Mye hormoner her også, blir fortere trist og sint. Mannen sier jeg er mer gretten, og jeg føler det selv også :shifty:

Her har hormonene til tider for mye kontroll:hilarious: jeg blir veldig fort fornærmet, selv om det skal være en åpenlys spøk som jeg til vanlig hadde ledd meg ihel av, tar jeg til tårer og ler/gråter/fornærmeto_O lunta er kort til dårlige spøker til tider, så jeg gråter i sorg og ler om en annen:rolleyes: mannen kan ikke annet enn og minne meg på hormonene og le:hilarious::hilarious:

Ja heilt på trynet, begynte og hylgrine etter ei sex økt i dusjen for noken veke sia:wacky: samboer begynte og lure på ka han hadde gjort galt. :p og eg blir sur om noken andre ete god mat:eek: haha..

Ja heilt på trynet, begynte og hylgrine etter ei sex økt i dusjen for noken veke sia:wacky: samboer begynte og lure på ka han hadde gjort galt. :p og eg blir sur om noken andre ete god mat:eek: haha..

Haha åneeei stakkars samboer, ble du redd for fosteret etter økten eller? Hahha måtte le av den med god mat, kjente meg igjen der. All maten jeg har er så dødens kjedelig, har ikke matlyst... men om jeg ser mat hos andre får jeg plutselig matlyst! Hva søren er det fornoe tull? :bored:

Begynte å stortute under middagen her en dag, ungene forsto ingenting, å sambo trøsta så godt han kunne. De lurte jo på hva som var galt, jo de slafsa å spiste så ekkelt har ei på 3,5 som skal gjøre alt sjøl å det er ikke det letteste alltid, ho på 8 har mista masse tenner så det er vanskelig å tygge, mellomste spiste helt fint men at mannen hadde majones på maten å skuffa det I seg, da ble det bare stopp
Jeg spiser helst alene for tida, klarer ikke å se, høre, lukte at andre eter

Back
Topp