Spinning

Dugong

Forelsket i forumet
Er det nokon her som driv med spinning? Eg pleier å trena 2-3 gongar i veka, men har ikkje trent etter at eg blei gravid pga kvalme og slapphet. Fortsatt ikkje heilt i form, men mykje betre og har lyst å koma i gong igjen. Men eg har ikkje trent i studio dei forrige gongane eg har vore gravid, så er litt spent på korleis det kjem til å gå.

du kan drive med spinning selv om du er gravid kjære deg.
så lenge kroppen er vant med trening FØR du blir gravid så skal det ikke være noe problem å trene like hardt når du blir gravid og... [;)]
for oss andre som ikke er vant med trening før vi blir gravid så vil en ikke annbefale å starte med trening i svangerskapet.
i så fall annbefales svømming/bassengtrening og tur gåing.. :)

ORIGINAL: turteldue

du kan drive med spinning selv om du er gravid kjære deg.
så lenge kroppen er vant med trening FØR du blir gravid så skal det ikke være noe problem å trene like hardt når du blir gravid og... [;)]
for oss andre som ikke er vant med trening før vi blir gravid så vil en ikke annbefale å starte med trening i svangerskapet.
i så fall annbefales svømming/bassengtrening og tur gåing.. :)

Joda, bare å begynne å trene!! Bare ta det med ro i begynnelsen og varm godt opp! [:)] Vi trenger lenger tid på å få i gang kroppen nå enn før vi ble gravide!

Trener man i graviditeten sies det faktisk at man komme i sitt livs form i etterkant[:)]

Jeg spinner ikke nå fordi jeg sliter med et kne (vondt å stå å sykle), men står en del på eplipsemaskin og sykler i oppvarmingsdelen - blitt flinkere nå de siste par ukene enn jeg var en stund[:)]

Jeg har utsatt å trene alt for lenge nå... (før jeg ble gravid og) så jeg har begynnt sånn smått igjen for jeg er overvektig og den eneste måten jeg har for å ikke legge på meg for mye er å bevege meg... gjorde ikke det sist svangerskap og la på meg alt for mye som ikke er kommet av....

Kos deg masse på spinning!!![:D][:D][:D]

Jeg også trente masse før jeg ble fra gravid. Men etter at je ble gravid har jeg ikke orket i og med at jeg har vært så mye dårlig og sliter enda med kvalme og at jeg er så vanvittig sliten med tanke på at jeg er i full jobb, alene m barna, og har et hus og ta vare på. Hadde planer som deg å komme i gang m spinning men nå ble jeg så redd for at jeg har ventet for lenge så da blir d alternativ trening:) Prøver på gravidyoga og komme meg ut på tur:) Men som nevnt her så er det sikkert ikke farlig å trene spinning:) Bare ikke gi alt og hør på kroppen din:)

Eg veit at eg kan trena, men lurte på om nokon har erfaringar med dette. Eg huska eg sykla ganske seint i første svangerskap, og det var forferdeleg ubehageleg for eg følte magen gjorde at eg velta framover [:D]

Eg får prøva å koma i gong med eit kvart. No har eg nett vore på to timars fjelltur, gjorde godt [:)] Ser ikkje så altfor lyst på det å få tid til trening når eg starter på jobb igjen. Full jobb, to små heime og dei fleste timane der eg trener er kl 18. Altfor tidleg! Men viss viljen er tilstades bør eg vel klara å få det til.

No må eg eta og dusja før eg tar kvelden.

Back
Topp