tidligerebruker
Elsker forumet
Kult bilde [:D][;)]
Du,skal vi møtes i morgen?
Du,skal vi møtes i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillemeg85
Når Hanne først laga tråd til deg Spindel, så må jeg huske å spørre..
Jeg spurte deg i en skravletråd før helga om den nøstebarnboka, men glemte å sjekke tråden igjen, og nå gidder jeg ikke lete den fram.
Låner du den på biblioteket? Er alle oppskriftene inni der eller? Har sååå lyst på den ribbestrikka buksa i lilla og brunfarger!! Hehe..
ORIGINAL: spindel
Når Hanne først laga tråd til deg Spindel, så må jeg huske å spørre..
Jeg spurte deg i en skravletråd før helga om den nøstebarnboka, men glemte å sjekke tråden igjen, og nå gidder jeg ikke lete den fram.
Låner du den på biblioteket? Er alle oppskriftene inni der eller? Har sååå lyst på den ribbestrikka buksa i lilla og brunfarger!! Hehe..
ååh, gjorde du det? Fikk jeg ikke med meg, hehe[;)] Er mange oppskrifter der ja, alt mulig, skal sjekke om den ribbestrikka buksa er der (den ønsker jeg også meg nemlig, trooor jeg skal kjøpe den i mårra - i lilla og brun[:)][;)])
Er oppskrift på bukse i ribbestrikk ja! Men minste str. er 2-4 år da.. men det går jo bare å regulere litt selv kanskje om du er flink? Kan sende deg oppskrifta på pm om du vil? Ellers så selger de oppskrifta på nøstebarn for 7-8 kroner, men da må du kjøpe garn der også. Men det skal du kanskje uansett, hvis du skal ha de fargene?
Ja jeg tenkte å grubla på det.. For skal jeg ha den buksa, så må jeg jo kjøpe garnet der, og det er jo endel farger i den buksa, så.
Vurdere faktisk å kjøpe meg den jeg også. Var det ikke 250 kr for den eller noe? Er ikke såååå ille da, hihi, for den er fiiiin!
Men ja, du kan gjerne sende meg oppskrifta når du får tid! Kanskje svigermor eller mamma gidder å strikke den i andre farger til meg [:D]
Så snill du er! [:D]