Spillmaskiner

BambinoLukas

Gift med forumet
Har noen av julibarna det? Tenker på DS, playstation, Wii e.l.

Lukas har ikke fått det enda men han spiller litt på iphonen til sambo. Bare helt enkle spill og han syns det er kjempegøy. Allikevel har vi bestemt at vi syns det er litt tidlig at han får egen spillkonsoll. Kanskje til 5 års-dagen? [8|][:)]

Nei.
Jeg er selv oppvokst helt uten og vil ikke at barna skal ha det heller[8D] 

nei. jeg syns det er for tidlig,,
blir ikke noe slikt før skolealder i hvertfall

Helene fikk DS til jul ifjor, med Sofie-spill. Kjempepopulært.

Bruker det en del i perioder. Vært lite nå i sommer da.
Blir gjerne når de større søsknene spiller på sine.

Og nå går det mye i Mario-spill og søstras "beauty-spill" [:D]

vi har nintendo gamecube og nintendo ds mn frøkna er ik interessert i det, så her står det ikke framme...hun har prøvd litt på dataen og spilt lek og lær spilla, mn hun har i k tålmodighet eller konsentrasjon til det...så da finner heller på andre ting istedenfor...for den tida med spill kommer fort nok..hun syntes det heller er moro å spille memo eller andre brettspill[:)]

Lurer litt på om vi skal kjøpe en nitendo ds til thea til jul, men ikke helt avgjort enda.
Sambo har playstation og jeg hadde selv nitendo, men da var jeg mye eldre enn hva frøkena er nå. Det komme en tid for sånt her også ja [:)]

Vi kjøpte playstation i fjor vinter og Erik har eget spill til det,men det er ikke mye han bruker det.

Sambo har PS3, men Gabriel får ikke spille.
Vi gjør heller andre ting, synes det er for tidlig.
De jeg har hørt om på hans alder som driver med det blir jo helt hekta og klikker i vinkel om de ikke får spille.
Vi har nok å bråke om her om ikke vi skal starte med det i tillegg[8D][:)]

Emily fikk nintendo Ds til jul i fjor, med et hello kitty spill til. Og for et par uker siden fikk hun super mario spill også. Hun elsker å spille på den.

Nei, Jeg ønsker ikke at han skal bruke tid på sånt, så det kommer ikke jeg til å kjøpe. Lek er noe han skal få nytte av samtidig som det er moro og også vil jeg at han skal kunne konsentrere seg mest mulig nå pga 3 språk og skole! Det er sikkert kjempe gøy, men er redd det forstyrrer alt annet og samt få han til å bli avhengig[:o][>:]

Back
Topp