Spillkonsoll til 4 åring?

Pearl

Forumet er livet
Har en gutt på snart 4 år som er blitt mer og mer interressert i spill på telefonen eller nettbrett.. Han har stor glede av dette og så lenge vi begrenser bruken mener jeg det er helt greit med litt spilling hver dag.. Så nå tenker vi å kjøpe hans egen spillkonsoll til bursdagen hans - men aner ikke hva som er der ute og hva som er bra..

Ønsker en han kan ha med overalt (altså ikke xbox etc) som har ok utvalg spill til en på 4 år - altså noe annet enn skytespill... Pris har ikke så mye å si.. Hva anbefaler dere???

T fikk DSxl til 5årsdagen. Han er en rev på mobil, og spiller på pc og wii også - men her i huset går grensa for egen konsoll ved 5 år.

Her har begge ungene fått Nitendi DS da de fylte 4år og det er mange finne spill som er både underholdene og lærerikt på markede

gutt09jente11 skrev:
Er ikke DS ganske vanlig til små barn?

Hvis det er det du tenker på?

Ja er noe sånt jeg tenker på...... Men det finnes jo flere - men er denne best og enklest med bra utvalg av spill?? Takker for svar..

Ds vil jeg anbefale, eller evt en iPod touch, da kan dere laste ned forskj spill, musikk, lydbok, etc, litt mer underholdning. Vi vurderer dette til vår 4åring

4 åringen min har ds. kjempe kjekt. mange gøye,lette og lærerike spill. noen klarer til og med lillesøster på 2.5 år og spille også:)

Høres ut som ds er veien å gå.. Da skal vi gjøre litt mer research rundt det. Tusen takk for svar!!

Her har sønnen min på 5 år DS ja, med super mario world spill på. Er kjempemorsomt og bra spill, både for voksne og barn:) Kan absolutt anbefales!

Back
Topp