spiller psyken inn tror dere?

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
lurte på om dere tror psyken spiller inn på om forsøket går eller ikke?

fikk meg en hard psykisk påkjenning i går ( pga en hendelse)...som sikkert kommer og går noen dager nå... og er livredd for at dette kan spille inn på utfallet på om dette forsøket går...
igår var jeg sikker på at kroppen "spotter" bort eggene mine og det ikke går, er bare på rugedag 4...
så tenkte jeg...nei det spiller ikke noe rolle..man må vel tåle litt..og håper håper...
men må si jeg er enda mer reddere...prøver å fokusere på noe annet...men ikke lett...
det er så mye som står på spill..nå som det er siste forsøk...

Du må ikke bekymre deg!! Jeg hadde også en litt tøff greie sist gang, uten at jeg visste jeg var gravid... Var helt i ulage, men det gikk helt fint!! :) Ikke bruk tid på og bekymre deg! Tenk positivt,, jeg vet ikke om det har noe og si, men for sin egen del så er det i hvertfall best og ha det godt og være fri for bekymringer :)

Enig med deg OleBrum :) jeg har også fått beskjed om å tenke positivt.. Så ikke bekymre deg! Tror nok kroppen klarer det den skal klare uansett jeg :) er nok en mening med alt :) dette går bra!!! :):)

Jeg er av den oppfatning at om egget er liv laga så fester det seg uavhengig av bekymringer/psykiske påkjenninger. Masse lykke til med rugingen:-)

lettere sagt enn gjort... men takk :)

lurte på om dere tror psyken spiller inn på om forsøket går eller ikke?

fikk meg en hard psykisk påkjenning i går ( pga en hendelse)...som sikkert kommer og går noen dager nå... og er livredd for at dette kan spille inn på utfallet på om dette forsøket går...
igår var jeg sikker på at kroppen "spotter" bort eggene mine og det ikke går, er bare på rugedag 4...
så tenkte jeg...nei det spiller ikke noe rolle..man må vel tåle litt..og håper håper...
men må si jeg er enda mer reddere...prøver å fokusere på noe annet...men ikke lett...
det er så mye som står på spill..nå som det er siste forsøk...
Uff skjønner du er bekymret og stakkar deg har gått gjennom mye!!! Men trur uansett hvordan psyken er, så tror jeg ikke den spotter ut egga.. Tror det går på kropp , ikke psyke. Men det er meg... Jeg heier masse på at spiren sitter hele ni mnd, det fortjener du sååååååå masse!!! Enda det er vanskelig noen ganger, så prøv å tenke positivt og masse lykke til! Vet dette er en hard påkjenning. Masse stor trøsteklemmer

Det er mange som har blitt gravide under sterke fysiske og psykiske påkjenninger.... Det spiller nok ingen rolle om du møter på litt motgang på andre plan... Du tar jo og en masse hormoner og som skal hjelpe egget ditt å klistre seg fast :)

Tenk på alle som blir gravide rundt om i verden og alle varianter det er på livene deres. Mennesker som opplever krig, sult og elendighet... One night stands i fylla... Narkomane... Voldtatte...

Også de som gjør alt "riktig" som ikke blir gravide.

Prøv å hold motet oppe - for din egen del, så gjør egget ditt sitt beste for å klore seg fast :)

Stor klem :)

Jeg forstår deg SÅÅ godt! Jeg er selv av den litt bekymra typen, og har mange ganger tenkt at det er psyken som er grunnen til at jeg sliter med å bli gravid...Stresser for mye med det, og tenker alt for mye på det. Andre nære venner, som vet at vi prøver, sier det samme- du stresser for mye med det, slapp av, så sitter skuddet! Lettere sagt enn gjort! Men jeg må innrømme at innerst inne tror jeg ikke det har noe å si med psyken...som de andre her sier, du tar jo til og med medisiner som skal hjelpe kroppen med optimale forhold, og DET er det viktige her! Ta vare på deg selv i denne perioden, unn deg å være egoistisk, så skal du se at denne gangen er det DIN tur!!! Dette skal gå bra:) Mange lykkeønskinger fra meg!!! <3

Stress har ingen negariv dokumentert effek. Faktisk viste det en tedens til det motsatte da en forsker gruppe tittet på det. At faktisk når vi hadde det veldig stress fult så satt spira lettere. Forstå det dem som kan :-)

ja...håper det ikke har innvirkning..begynner å bli bedre til å takle "hendelsen" som skjedde... nå er det bare mye hjertebank og sommerfugler i magen...kjenner nervene denne gangen ja... :/

har liksom stått i speilet og sagt til meg selv, denne gangen går det :) nå er jeg faktisk gravid :)
men så er det underbevissten som liksom ikke helt tror på meg... er nok fordi man har fått mange nedturer...alt for mange... men man håper jo, og nå har jeg jo en dobbel sjanse for de satt inn to, og det ene var 6delt :) det har jeg aldri hatt før..de andre har alltid vært 4delt... så satser på at det ene egget klorer seg fast,
en god uke til jeg vet......

Krysser fingrene for dere :)

Denne gangen går det bra!! Heier på dere!!

Back
Topp