Spiller dere spill i påska?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Her skal visst ungene og jeg igang med nebb og klør.
Jeg gleder meg litt til de blir eldre, både andre spill og litt mer konkurranse, nå spiller vi litt på lag og hjelper hverandre, for forskjellen på 4, 6,5 og 35 er stor. Han på 6 kan flest svar om dinosaurer i alle fall...

Vi spiller faktisk en del i helgene også, men blir ekstra mye på hytta uten TV:)

Ja, bruker å spille litt spill :) snuppa er bare 2,5, så det begrenser seg til lotto for henne :p gleder meg til hun blir stor nok til at vi kan spille "ordentlige" spill sammen :)

Ja det satser jeg på, vi er nemlig alt for dårlig til å spille spill. Det er jo så gøy, men jeg trur jaggu vi skal ned å kjøpe et nytt spill på onsdag som vi kan kose oss med :)

Ja og spesielt nebb og klør er veldig gøy for eldste mann, men det blir stortsett dyre-kortet som brukes :p men vi spiller mye spill ellers også, koselig når de to yngste har lagt seg :)

Her er de 3 og 5, og vi spiller Memo, Lotto, Stigespillet og Ludo, og jeg lar dem aldri vinne nei, for de er rå gode begge to :P haha..
Memo er de helt syke på :P
Nesten flaut :P

Skal lære dem diamanten og prøve oss på laberynten i påska nå :) Vi har også et spill som heter "gjett hva jeg kan" eller noe sånt, der er de også flinke, men må jo ha lesehjelp.

Ja, vi kommer nok til å spille litt. Per nå går det helst i Lotto og den type spill, da eldstemann bare er tre år, men han elsker det, så det er bare å brette opp armene :)

Ja og spesielt nebb og klør er veldig gøy for eldste mann, men det blir stortsett dyre-kortet som brukes :p men vi spiller mye spill ellers også, koselig når de to yngste har lagt seg :)
Mye dyrekort her også, også legger man bort det man ikke klarer. Eller motparten ikke vet hva er, teoretisk engang.

Her er de 3 og 5, og vi spiller Memo, Lotto, Stigespillet og Ludo, og jeg lar dem aldri vinne nei, for de er rå gode begge to :P haha..
Memo er de helt syke på :P
Nesten flaut :P

Skal lære dem diamanten og prøve oss på laberynten i påska nå :) Vi har også et spill som heter "gjett hva jeg kan" eller noe sånt, der er de også flinke, men må jo ha lesehjelp.
Jeg deltar ikke i nebb og klør. Ikke kan jeg svarene, og jeg må lese og helpe for begge to.

Ikke mer enn ellers i året, men vi pleier å spille en del, både store og små.

Spiller generelt en del, men ikke no mer i påsken i år da vi er hjemme og dagene ganske lik hverdag :-P hadde vi vært på hytta f.eks så hadde det nok blitt mye :-)

Påske er kryssord og spill for meg :D Vi skal til svigers i 4 dager og heldigvis kommer også svoger, svigerinne og nevøene mine slik at jeg har noen å spille med :D

Ja går litt opp og ned på hvor ofte vi spiller.

Men med snart 6-åringen er det mye kortspill om dagen; svarte-per, gris, vri åtter. Og i dag kjøpte vi både UNO og gnav.

Eller blir det lotto, lille storm, faktaspillet med rosa, ville, bambus og klara, Hakkebakkeskogen, osv

Snuppa på 6 fikk nettop Junior Alias til bursdagen sin, knallgøy! Vi spiller endel til vanlig, nå i påsken blir det også litt kortspill. Hun har lært seg "vri åtter", krig og "hopp i havet". Gøy når de er så store at vi kan spille slike spill :)

Back
Topp