Spiller dere musikk hjemme?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har dere lagt merke til påvirkning av babyen? Her blir hun rolig av klassisk musikk. Sover bedre i vugga om det er på lavt i bakgrunnen og er mer rolig og tolmodig med å ligge å leke, enn hvis det er helt stille eller musikk med mer "fart i"...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi synger mye for henne. Jeg synger nattsanger, mens pappaen synger tullesanger på dagen. Hun ler masse når pappaen synger og hun blir rolig og avslappet når jeg synger. Hun reagerer negativt på sure toner, så hun gråt masse da vi var på en skolekonsert her for noen uker siden. Skal sies at vesla aldri gråter. Hun har bare gråte ti ganger siden hun ble født.

Spiller klassisk musikk for han mens jeg er i dusjen så han ikke blir så utålmodig. I bilen går det i litt mer rocka/moderne, det virker som han liker det også :)

Februar-14 mamma <3

Her spiller pappan den nyeste fra linkin park og en fra Christina Aguilera for å han til å sove!!! Spilte kaizers orchestra for han ista og han bare lå å gliste :)

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Har ikke spilt så mye musikk for lillegutt enda, men jeg synger en del for han å da smiler han å "snakker" :) pappaen spiller gitar og synger, det er også populært :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Vi hører på musikk fra radioen nesten hver gang vi er på badet, og pappan spiller gitar så her blir det mye musikk! Lillegutt flirer like mye hver gang :D

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: BMC
Lillejenta her sovna til acdc.
Ellers har de ikke reagert noe særlig på musikk.

Her har alltod p3 stått på. Helt siden de var i magen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har ikke spilt så mye musikk for han når jeg tenker meg om.. Synger mest for han.. Det liker han veldig godt.. ellers er denne https://www.youtube.com/watch?v=vU0fYzuypXg spilt MYE for å få roet han/få han til å sovne.. Funket bra.. Lurer på om jeg skal prøve på radio neste gang jeg dusjer, så slipper jeg synge så høyt i dusjen;)

Hører på p3 og mp3 hver dag. Men synes ikke hun reagerer på det. Noen ganger danser vi på stuegulvet;) Hun liker at jeg synger hvis hun er i humør til det:) Kommer litt ann på dagsformen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har laget barnespilleliste på spotyfi med Thorbjørn Egner OL. Da danser og synger "vi". Han smiler og ler :-) kos

Februar -14 mamma <3

Back
Topp