Spille i korps som gravid

Strikk

Betatt av forumet
Aprilspirene 2023
Er det flere her som spiller i korps?
Har hatt øvingshelg og kjenner jeg er veldig støl i nedre del av magen / livmoren. Helt sikkert ufarlig og skyldes nok at magen brukes mye når en spiller blåseinstrumenter. Er på NM hvert år og ser stadig gravide som deltar :)

Jeg var gravid på NM i fjor (uke 27 ca), og om denne graviditeten holder så blir jeg jaggu gravid på NM igjen i år :knegg: Vi som skal spille tidlig og alt, jeg var så klar for øl i Grieghallen i år :knegg:

Sleit litt med pusten i fjor, men ellers gikk det helt fint å spille. Har ikke kjent så mye på det til nå, men så er jeg jo veldig tidlig i svangerskapet. Var vel 9-10-11-12dpo da vi hadde seminarhelg forrige helg:)
Eneste er at jeg kommer snart til å merke det VELDIG når vi står opp og har pusteøvelser :knegg:

Er det janitsjar eller brass du spiller i?

Brass her og, og jeg og var såå klar for øl i Grieghallen :knegg: Er bedre i magen i dag heldigvis, så var nok bare pga mye intensiv pusting. Spiller tuba så det blir jo litt :laughing002 Vi spiller tidlig på fredag, så har hele helga til å bare nyte :dance008 Litt kjipt å ikke kunne drikke, men det byr seg heldigvis flere anledninger.

Vi spiller også tidlig fredag, rundt kl 12. Så jeg var skikkelig klar for dagsfylla :knegg: Men en baby er uansett mer verdt enn dagsfylla :knegg:

Da skjønner jeg at det er tungt om du spiller tuba ja:knegg: Trengs litt luft og litt magemuskler da :laughing002

Nysgjerrig på om vi da er konkurrenter? Eller spiller du i 5. divisjon? :happy:

Back
Topp