Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det flere her som spiller i korps?
Har hatt øvingshelg og kjenner jeg er veldig støl i nedre del av magen / livmoren. Helt sikkert ufarlig og skyldes nok at magen brukes mye når en spiller blåseinstrumenter. Er på NM hvert år og ser stadig gravide som deltar
Jeg var gravid på NM i fjor (uke 27 ca), og om denne graviditeten holder så blir jeg jaggu gravid på NM igjen i år Vi som skal spille tidlig og alt, jeg var så klar for øl i Grieghallen i år
Sleit litt med pusten i fjor, men ellers gikk det helt fint å spille. Har ikke kjent så mye på det til nå, men så er jeg jo veldig tidlig i svangerskapet. Var vel 9-10-11-12dpo da vi hadde seminarhelg forrige helg
Eneste er at jeg kommer snart til å merke det VELDIG når vi står opp og har pusteøvelser
Brass her og, og jeg og var såå klar for øl i Grieghallen Er bedre i magen i dag heldigvis, så var nok bare pga mye intensiv pusting. Spiller tuba så det blir jo litt Vi spiller tidlig på fredag, så har hele helga til å bare nyte Litt kjipt å ikke kunne drikke, men det byr seg heldigvis flere anledninger.