-Lilletrille- Forumet er livet Aprillykke 2016 16 Nov 2009 #1 Noen som har prøvd denne spikermatten som de viser på reklamen og over alt? [:)] Er det ikke j**** vondt å ligge på da?
Noen som har prøvd denne spikermatten som de viser på reklamen og over alt? [:)] Er det ikke j**** vondt å ligge på da?
rodstilk Forumet er livet VIP 16 Nov 2009 #2 Jeg har prøvd.. Merket ingen virkning av den. [8|] Den er ikke vond!
S Smere Betatt av forumet 16 Nov 2009 #3 Jeg syns den er kjempe vond. Skriker nesten når jeg legger meg ned. Bruker den på gulvet med bar rygg. Jeg blir varm når jeg ligger på den. Men merker ikke noe utenom det.
Jeg syns den er kjempe vond. Skriker nesten når jeg legger meg ned. Bruker den på gulvet med bar rygg. Jeg blir varm når jeg ligger på den. Men merker ikke noe utenom det.
Guttemamma82 Forumet er livet VIP 16 Nov 2009 #4 den er fantastisk... kjempevond de første minuttene nesten så man ikke holder ut, så blir det varmt og så avslappende at jeg sovner...
den er fantastisk... kjempevond de første minuttene nesten så man ikke holder ut, så blir det varmt og så avslappende at jeg sovner...