spikermatte

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
har noen her inne prøvd dette. har dere noen tips om disse mattene?
har det noe å si om det er den orginale eller en annen hva er forskjellen???

har dere sett den reklamen på tv2 om at man kan betille en matte til ca 500 kr er dette den ekte matten eller??

dytter ingen som har vært borti dette

cissi har peiling på dette tror jeg.

Tror det bare er fargene som er forskjellige, jeg... Man får billigere på netthandelen.no tenker jeg...

Kjøpte nettopp til mannen min, han sovner på det. Vet ikke om den gjør noe annet for han enda. Jeg tenker ikke prøve før babyen er ute.

Jeg har en jeg bruker innimellom (kjøpte i helsekost-butikk), og jeg må vel si at det funker! [:D]
Jeg har en rød matte som visstnok skal virke oppkvikkende (pga fargen), men jeg holder på å sovne hver gang jeg ligger på den, hehe!
Tror egentlig ikke fargen har noe å si, det er piggene som skal være virksomme. [:)]

Den på tv er ikke den originale. Shaktimatten er den originale. Yantramattan er kopi. Noen sier at kvaliteten er dårligere på kopiene (som du feks får kjøpt hos Clas Ohhlsson) Jeg har kjøpt Shaktimatten, brukt den noen mnd og er strålende fornøyd! ;)

Denne modellen er det jeg har. [:)]

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=69&subgid=0&wwwalias=helsetorget&pid=541

har prøvd shaktimatten og syns den var skikkelig vond...[:)] spesielt siden jeg nettopp hadde vært ute i sola hele dagen..

pappa bruker den ofte og er veldig fornøyd!! hørt flere andre som også er veldig fornøyde med shaktimatten.

Hvilke erfaringer har dere med matten? (mentalt, fysisk)[:)]

Den er helt klart det beste kjøpet jeg har gjort, NOEN gang[:D][:D]

Har vært plaget med stiiv nakke og hodepine i mange år, noe som har ført til lite søvn og mye vondt.
Det er ikke ofte jeg har sovet en hel natt eller våknet uthvilt.

MEN nå har jeg for første gang på mange år, sovet hele natten, [:D][:D]
Jeg har jo vondt enda, og har jo ikke fjernet selve nakkeskaden min, men den hjelper helt fantastisk når jeg er stiv, har hodepine osv!

tusen takk for svar alle sammen[:D] og hvis det er noen flere med erfaringer eller tips bare kom med dem[;)]

her har jeg god erfaring... den orginale shaktimatten har færrest og skarpest pigger... dvs at den er mye vondere å legge seg ned på , men man slapper mer av og får mer effekt... den er den harde typen...

de andre mattene (bioform, yantra osv..) har flere pigger, dvs at trykket blir mer jevnt fordelt så den er ikke så vond å legge seg på og har noe dårligere effekt..

kjøpte først en bioform til 500kr, men ga den bort til pappa og kjøpte den orginale shaktimatten til 750kr inkl en cd med tre programmer på.. kjempefornøyd [:)] slapper så vanvittig godt av på den

ORIGINAL: Nozy Rosie

Denne modellen er det jeg har. [:)]

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=69&subgid=0&wwwalias=helsetorget&pid=541

denne har 8000 pigger og er derfor en medium matte... shakti har 6000 som skal være det ideelle....

han som fant på dette her har kun tatt patent på navnet! så alle "kopiene" er omtrent like! jeg kjenner en som importerer slike matter!

ORIGINAL: heidij

han som fant på dette her har kun tatt patent på navnet! så alle "kopiene" er omtrent like! jeg kjenner en som importerer slike matter!

forskjellen er i hovedsak antall pigger

Back
Topp