Spiderman, spiderman, does whatever a spider can...

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Her er kaka eg laget i dag til Trym sitt selskap som skal være i morgen.... (ble en litt fyldig spiderman da, men men...[;)])

åååååå - den var kanonfin[:)] kanskje det er sånn man skal lage i år[;)]hvis jeg kan stjele litt ideer fra deg?![8D]

Det er bare å lage i vei[;)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Det er bare å lage i vei[;)]

takk[:D]syns den vr knall jeg[:D]

Du e fader meg heilt utrolig!!! Fantastisk [:)]

du, hvordan har du fått til det hvite så hvitt på "øynene" og det svarte i spindelvevet?

Holder det å blande rød konditorfarge i marsipan for å få til det røde så rødt?

Skal bake i helgen, så hadde vært fint noen gode råd[:)]

Jeg brukte ikke marsipan, men marshmellowfondant, for den blir helt hvit. Var lett å lage og mye lettere å jobbe med enn marsipan. For å få det røde og det sorte har eg ikke brukt vanlig konditorfarge, men wilton sine kakefarger. Den trenger du bare litt av og gir masse sterkere farger.

Jeg brukte ikke marsipan, men marshmellowfondant, for den blir helt hvit. Var lett å lage og mye lettere å jobbe med enn marsipan. For å få det røde og det sorte har eg ikke brukt vanlig konditorfarge, men wilton sine kakefarger. Den trenger du bare litt av og gir masse sterkere farger.

takk[:)][:)]
har du en god oppskrift på den fondanten- det har jeg aldri prøvd[8|]?
å hvor kjøper man wilton-fargene?

WOW!!! Så kul kake! Sikkert midt i blinken for Trym :-D

ORIGINAL: Nummer1(-:

Putt 200 gram marshmellow og to ss vann i en bolle, og putt i microen. Varm til marshmellowsene sveller opp. Ta ut og rør i 2ss smelta flott mattfett og 300-400 gram melis.
Wilton fargene får du kjøpt hos Cacas forhandlere. Mange hobbybutikker har de, jernia skal visst føre de, og enkelte andre butikker som selger kakeutstyr

ORIGINAL: Nummer1(-:

Putt 200 gram marshmellow og to ss vann i en bolle, og putt i microen. Varm til marshmellowsene sveller opp. Ta ut og rør i 2ss smelta flott mattfett og 300-400 gram melis.
Wilton fargene får du kjøpt hos Cacas forhandlere. Mange hobbybutikker har de, jernia skal visst føre de, og enkelte andre butikker som selger kakeutstyr

tusen takk for hjelpa[:)]snill du.....[:)][:)]
gjennstår å se om den blir like fin som din[8D] (tviler, men vi prøver likevel[;)])

Back
Topp