Tjukkebollepus
Forumet er livet
Her er kaka eg laget i dag til Trym sitt selskap som skal være i morgen.... (ble en litt fyldig spiderman da, men men...[;)])
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkebollepus
Det er bare å lage i vei[;)]
Jeg brukte ikke marsipan, men marshmellowfondant, for den blir helt hvit. Var lett å lage og mye lettere å jobbe med enn marsipan. For å få det røde og det sorte har eg ikke brukt vanlig konditorfarge, men wilton sine kakefarger. Den trenger du bare litt av og gir masse sterkere farger.
ORIGINAL: Nummer1(-:Putt 200 gram marshmellow og to ss vann i en bolle, og putt i microen. Varm til marshmellowsene sveller opp. Ta ut og rør i 2ss smelta flott mattfett og 300-400 gram melis.
Jeg brukte ikke marsipan, men marshmellowfondant, for den blir helt hvit. Var lett å lage og mye lettere å jobbe med enn marsipan. For å få det røde og det sorte har eg ikke brukt vanlig konditorfarge, men wilton sine kakefarger. Den trenger du bare litt av og gir masse sterkere farger.
takk[:)][:)]
har du en god oppskrift på den fondanten- det har jeg aldri prøvd[8|]?
å hvor kjøper man wilton-fargene?
ORIGINAL: Nummer1(-:Putt 200 gram marshmellow og to ss vann i en bolle, og putt i microen. Varm til marshmellowsene sveller opp. Ta ut og rør i 2ss smelta flott mattfett og 300-400 gram melis.
takk[:)][:)]
har du en god oppskrift på den fondanten- det har jeg aldri prøvd[8|]?
å hvor kjøper man wilton-fargene?
Wilton fargene får du kjøpt hos Cacas forhandlere. Mange hobbybutikker har de, jernia skal visst føre de, og enkelte andre butikker som selger kakeutstyr