Spiderman sengesett fra Jysk

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Fikk akkurat denne mailen. Hvis noen andre også har kjøpt dette!

Vi kan se at du gjennom vår online butikk gikk til innkjøp av Spiderman 2 sengesett den 13.11.2014. Vi kontakter deg fordi vi dessverre må tilbakekalle dette produktet. Meldingen under blir kommunisert ut gjennom websiden, butikkene og annonser i aviser - og også direkte til våre online kunder.

JYSK tilbakekaller SPIDER-MAN 2 sengesett

Vi har konstatert innhold av aromatiske aminer i SPIDER-MAN 2 sengesett. JYSK har i perioden september 2014 til mai 2015 solgt i alt 1.045 sett.

Produktet utgjør en helsemessig risiko, så vi ber derfor kunder som har kjøpt SPIDER-MAN 2 sengesett i den nevnte perioden om å slutte å bruke det, og levere det i nærmeste JYSK-butikk. Her får man pengene retur, eller kan bytte til en annen vare. Kunder som har kjøpt dette sengesettet online, blir kontaktet direkte.

Må ble jeg veldig skeptisk til Bambi-sengetøyet jeg byttet til i går... Er fra Jysk det også.

Dytter opp denne! Sikkert flere som er berørt og har nytte av infoen. Har ikke dette til min gutt ettersom han er litt eldre og ikke er interessert i Spiderman lenger (er noen år siden) :).

Bra du tipser om det. Sikkert mange som tenker det bare er reklame når de får mail fra Jysk :)

Ja nå kommer ikkje gutten min bli glad . Da må me og tillbacks me den. Se e væl vara retur i butik sant?

Må ble jeg veldig skeptisk til Bambi-sengetøyet jeg byttet til i går... Er fra Jysk det også.

Sjekka??? Var på jysk i dag men gikk bare forbi sengetøyet :P

Her ble det krise!!:rolleyes: men fikk avverget ved å kjøpe nytt Star wars sengesett:p
Her ble det Dusty. Det gikk greit..... Men hadde en 1,5 timers diskusjon med en på 4 om hva aminer var og hvorfor det hvorfor det:o

Back
Topp