Spesielt.

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Var i lokal sentrum i dag etter å ha gjort en del ærend og skulle bare kjøpe noen roser til helgen ettersom jeg hadde en gratis bukett på klippekortet på blomsterbutikken. Mens jeg står der og får rosene renset og betaler kommer det inn en forholdsvis ung dame rundt min alder. Tipper mellom 26-30 år og skal bestille en bukett og spør om butikken har sløyfer. Buketten skal være til en begravelse. Når hun leser opp hva som skal stå på sløyfen bryter hun sammen og ufrivillige tårer kommer.

Jeg kjente hvordan det bare hogg til inni meg over denne damens sorg, og jeg begynte å gråte med henne hehe.. litt merkelig men det ble for sterkt for meg og hormonene mine. Så jeg spurte om jeg ikke kunne få gi henne en klem, for det var så vondt å se henne så trist og hun klamret seg til meg og så gråt vi, og da ble blomsterdamen så rørt at hun gråt litt med hehe.

Viste seg å være en venninde som hadde tatt selvmord... så trist at hun må følge sin gode venn til graven så altfor tidlig og nå rett før jul. Vi er heldige vi som har våre nære hos oss og viktig å tenke på de nære som har forlatt oss og være takknemlig for det vi har og minnene. Også viktig å vise omsorg og bry seg for det er mange som synes høytiden vi går inn i er tøff og vanskelig. Jeg kommer aldri til å glemme den fremmede damen og vårt spesielle møte.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

grusomt!!
vi blir litt ekstra følsomme i disse tider.
tar meg selv i å gråte til barnetv når guttungen ser og han forstår ikke hvorfor jeg griner når alt bare er fint :)

Kjenner til det å være ekstra følsom ja.

Men kjempefint det du gjorde, jeg er sikker på at det betydde mye for henne at noen "så"henne og ga henne litt omtanke.

Fantastisk! Det er egentlig slik vi alle bør være mot hverandre hele tiden! Gravide med hormoner er egentlig så følsomme som vi bør være, verden er for kald og folk bryr seg for lite.

Jeg er sikker på at den klemmen betydde en verden av forskjell for henne den dagen! Tenk å få dele noe slik med noen som trengte det så sårt! du gjør meg stolt! (på vegne av oss gravide) :)

det var jammen spessiellt ja! men det var bra du var der og fikk trøstet henne litt og en god påminnelse på at vi skal ta vare på hverandre og være takknemmelig for at vi har det noenlunde bra:-)
fint gjort av deg å gi henne en klem:) hormoner fører litt positivt med seg og:)

Back
Topp