Spesielt/uvanlig navn?

Lille 2016

Glad i forumet
Hva er det mest uvanlige eller spesielle navnet du har hørt?
Kan du nevne et jentenavn og et guttenavn?

Det er litt morsomt å se hvor forskjellig vi oppfatter navn,ut fra hvor vi bor og kommer fra! ;)

Guttenavn: Skjalg
Jentenavn: Vighild

Guttenavn: Godtskalk
Jentenavn: har vel enda til gode å høre noe uvanlig, kanskje "Lykke"?

Guttenavn: Godtskalk
Jentenavn: har vel enda til gode å høre noe uvanlig, kanskje "Lykke"?
Oooh...meget spesielt guttenavn! Aldri hørt før!
Lykke heter omtrent hver andre jente her...hehe...bor i Danmark!;)

Hahaha!!! Takk! Så moro! Men noen av navnene er faktisk vanlig i mine ører! ;)
Haha! Ikke alle som var like ille, men en ting er ihvertfall sikkert - ingen av mine barn skal hete Analius, Giødde, Offer eller Uff! :-P

Haha! Ikke alle som var like ille, men en ting er ihvertfall sikkert - ingen av mine barn skal hete Analius, Giødde, Offer eller Uff! :-P
No Way!!!
Ikke mine heller!!! ;)

Mye rare navn rundtomkring, ser de hvertfall når man leter etter spesielle navn selv xp
Reagerer mest på slike som jeg aldri ville kalt barna mine nå i moderne tid :p har ei slektning som kalte dattera Othelie, vet ikke helt hva jeg føler om det navnet for å si det sånn :p

Driver å tråler en bok med jentenavn fra perm til perm og der dukket navnet Sædis opp.. veldig gammelt, men veldig sært navn.
Jeg har aldri hørt om noen som heter det, og jeg håper virkelig ingen kaller barnet sitt dette....

Leste nettopp navnet Bjargmunn. Tenkte at det måtte være et mannsnavn, men jeg er neimen ikke sikker...
Nei,du...det aner jeg ikke! Må konkluderes med at det både er spesielt og et uvanlig navn!;)

Nei nei nei de finns manga stygga navn. Lurar på vad de førældrerna tenker med nær de gir sitt barn ett sånt uvanlige og styggt navn.

Back
Topp