Spesielt trøtt etter middag..

Det er jo et vanlig fenomen at man gjerne blir litt ekstra trøtt og tung etter middag. Men etter jeg ble gravid blir jeg nesten på kanten til utmattet etter middag.. Mister nesten alle krefter i kroppen, og blir helt slapp. Veldig merkelig følelse, og ikke særlig forenelig med to små som vil finne på mye gøy nå i ferietider.
Håper det går over når man har passert 12-13 uker, som ikke er så lenge til!
 
Føler på det samme, men her er det mer konstant. Det går opp og ned ila dagen, men er til tider helt ferdig. Kan ikke gjøre annet enn å legge meg. Jo, denne uken har kanskje vært bedre enn forrige, men det er så små marginer at det nesten ikke telles...
Tenk at noe så lite skal få oss til å føle oss så utrolig slappe... Krysser fingre og tær for at dette er ferdig til uke 12. Da er jeg nødt å fungere igjen siden jeg da starter på jobb.
 
Enig med Rødtoppen Hissig, er helt kake oftere enn ikke. Men er kanskje enda verre etter mat. Da blir jeg liksom så svimmel og ør i tillegg. Neste uke MÅ bli bedre, da er det jobb igjen. Sukk, får snike meg til en powernap på det ene grupperommet :p
 
Jeg satt på hc toalettet på jobben og sov en halv time, før ferien :P helt udugelig trøtt, flere ganger om dagen! Spesielt rundt lunsj tider, 12isj og fra klokken 15. Da har jeg liksom ikke mer igjen! Ferie en uke til. gruer meg om det er så ille enda!
 
Jeg bare sover og sover og sover! Zzzzzzzz..... Når jeg er våken så bare gleder jeg meg til å legge meg på sofaen og lukke øynene! Dette er min første, og jeg klarer ikke forestille meg hvordan dere klarer dette med små barn! Respekt!! :-)
 
Stemmer i med dere andre her... Nyter den lille tiden om dagen hvor jeg orker å gjøre noe... Men denne sommeren kan egentlig bare regne bort, for jeg orker ikke å være ute å nyte sola uansett:(
Min første også, så all ære til dere som klarer å holde dere gående med små rundt dere!! Var barnevakt i helga, og jeg sov like mye som snuppa vi passa!! (Heldigvis ei med godt sovehjerte!!)
 
Jeg er best tidlig om morningen og om kvelden etter leggetid. Alt innimellom er tungt! Utrolig trøtt og tung i kroppen, og må ha en hvil på 1-2 timer for å komme meg gjennom dagen.
 
Back
Topp