Spesielle navn!

Hestejenta

Forumet er livet
Enkelte ganger må jeg bare smile og samtidig stusse litt over hva folk tenkte da de ga barnet sitt navn.
Som i dag kom jeg over en som hette Klara Klok! 
Tidligere har jeg hørt om Tom Skalle!
Hvordan kan man gi barnet sånne fornavn når de har et sånt etternavn lissom?[8|][:D] Både Klara og Tom er jo helt greie navn, men satt sammen med det etternavnet...

Noen synes vel det er en fin kombinasjon...
Men noen navn er veldig spesielle ja..

seriøst...???

Nei enkelte tenker ikke mye over navnen før de velger de! Noen venninner av meg gikk på skole med en som het Rosa Bleie.

ORIGINAL: lekki

ORIGINAL: _cecilie_

Nei enkelte tenker ikke mye over navnen før de velger de! Noen venninner av meg gikk på skole med en som het Rosa Bleie.

Hæ??

Ja, utrolig nok! Har hørt om flere som har etternavet Bleie, men hvis du har ett sånt etternavn bør du kanskje tenke litt ekstra på ka fornavnet skal bli! [:)]

Ja., Milli er jo fint, men Milli Joner...  (millioner[:D])

ORIGINAL: lekki

Milli var jo kjempe fint[:)]

Sønnen til Kjell Kristian Rike heter Frank.......[:D]

Mange fine navn her![:D]
Var forresten bort i en som het Morten Ruth. Ruth er etternavnet...[:D] Også var det en som het Frank Morten. Morten er etternavnet...[:D] De er jo ikke like artige men snedig lissom.[8|][:)]

De bodde der eg kommer fra når hun ble født, men flyttet like etterpå..... Eg bodde tidligere sammen med ei i kollektiv, som fortalte at naboene til foreldrene hennes fikk tvillinger, ei jente og en gutt, som de døpte Arve og Lea. Greie nok navn det, men ikke når etternavnet deres var Laus!!!!

Hørt om Lydia Nalen (lyd i analen) ? Eller Kjell Terje Ring (kjeltring)?

ORIGINAL: Tjukkebollepus

De bodde der eg kommer fra når hun ble født, men flyttet like etterpå..... Eg bodde tidligere sammen med ei i kollektiv, som fortalte at naboene til foreldrene hennes fikk tvillinger, ei jente og en gutt, som de døpte Arve og Lea. Greie nok navn det, men ikke når etternavnet deres var Laus!!!!

Back
Topp