Spesielle madrassmål

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Har kjøpt en vugge, og den er hjemmesnekkra.
Bunnen på vuggen måler 82 x 44 cm.

Noen som vet hvor jeg får fatt i madrass med de målene? :anyone

Den skrår jo ut oppover da, men det er vel i bunnen den skal passe :P

Og overmadrass, trenger man flere av det? Noen tips til gode madrassbeskyttelser i tilfelle det blir noe gris i madrassen?

Jeg har også er håndlaget vugge. Her kjøpte jeg en tykk skummadrass og skjærte til. Dette kostet vel 300,- ca.

Jeg kom over et firma via Google som laget madrasser på mål, men disse kostet da rundt 1000,-.

Når de er så små trenger de ikke så avanserte liggeunderlag, de er så lette i seg selv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi både hjemmelaget vugge og kurv som skal brukes til å sove i så vi tok med målene til porolon og fikk velge akkurat den madrass kvalitet og tykkelse vi ville :) kostet 300 for 2 madrasser i ypperlig kvalitet :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Takk for svar :) Hvordan vil det være å bruke en madrass som er 80x40? Da vil det jo være en liten glipe på sidene..

Vi kjøpte en skummadrass som var beregnet til sprinkelseng på jysk til 100 kroner og skjærte den til selv til vår vugge :) jysk har også madrassbeskytter på 40*90 :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, har begynt å vurdere det etterhvert :) Det er jo bare på dagtid i stua når vi ikke samsover, om natta og samsoving sover hun jo i senga si.

Back
Topp