Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så har vi alltid juleverksted med alle barna i familien i løpet av desember. Men ingen fast dato 
Det der har jeg alltid syntes høres så koselig ut. Men hva gjør dere på julaften?Ingen spesielle akkurat, men bor i England så her åpner vi gavene 1 juledagsmorgen![]()
Åååååå... rørt til tårer!!Her har jeg og en venninne fast tradisjon i desember å ta med campingstoler, pledd og kakao på kirkegården hvor vi besøker en felles venninne som valgte å avslutte livet altfor tidlig. Der sitter vi ved graven og oppsummerer året. Gjort det i snart 10 år.
Det ble jeg også gitt *tørke tårer*Åååååå... rørt til tårer!!
Julaften lager vi tradisjonell ribbemiddag å inviterer svigersDet der har jeg alltid syntes høres så koselig ut. Men hva gjør dere på julaften?
Her har jeg og en venninne fast tradisjon i desember å ta med campingstoler, pledd og kakao på kirkegården hvor vi besøker en felles venninne som valgte å avslutte livet altfor tidlig. Der sitter vi ved graven og oppsummerer året. Gjort det i snart 10 år.

Haha, doggybag med rakfisk hjemmefra da?Rakfisk på kvelden! Men blir vel ikke i år, skal ikke feire hjemme og svigermor er "allergisk" mot alt som lukter mer enn mild håndsåpe![]()
Hehe, nei, men skal ikke være der 25. så kan ta det hjemmeHaha, doggybag med rakfisk hjemmefra da?![]()