Spesielle jentenavn

KoalaD

Flørter med forumet
Novemberbarna 19
Jeg elsker å bruke tid på å finne fine navn, og har egentlig alltid hatt en lang liste over jentenavn jeg liker. Men nå har "prestasjonsangsten" slått inn. Ingen av de på lista er gode nok! Haha! Jeg tror jo det er jente vi venter, siden svangerskapet er prikk likt det forrige jeg hadde, og da var det jente. :b

Så. Er det noen som har noen fine, spesielle jentenavn på lager? :D

Noen av favoritt-jentenavn:

- Aslaug
- Åsa/Åse
- Eldrid
- Ellisif
- Otelie
- Nelly
- Henny/Hennie

Ingen av disse er veldig vanlige, tror jeg :)

Sniker litt jeg :)

Første barnet heter Zelda, mini heter Heike, som er et ukjønna navn.

Jeg liker også Luna, Villemo, Ragna, Vilje/Vilja, Augusta, Moira :)

Liker godt Adina og Othea :-)

Hos oss står det mellom Ella og Ellie på jentenavn (lander mest sannsynlig på Ella)

Men tror det blir en gutt her :-)

Mest spesielle jentenavnet jeg kommer på er Andariel. Jeg digger det og skulle selv ønske jeg kunne bruke det, men da må liksom alle barn begynne på A siden jeg også heter noe på A....

Mest spesielle jentenavnet jeg kommer på er Andariel. Jeg digger det og skulle selv ønske jeg kunne bruke det, men da må liksom alle barn begynne på A siden jeg også heter noe på A....

Ah, Andariel er jo fra Diablo2 :D Hahha! :D

Sniker litt jeg :)

Første barnet heter Zelda, mini heter Heike, som er et ukjønna navn.

Jeg liker også Luna, Villemo, Ragna, Vilje/Vilja, Augusta, Moira :)
Jenta mi på 10 heter Vilja. <3

Emmelinn, vilja, vilje, mira, Nikita, ellisiv, axelia, Miriell, elethe... Alle ganske nærme oss her, så bugner over av sjeldne og spesielle jentenavn :hilarious:

Synes Hilma er fint! «Dessverre» er det allerede brukt av søskenbarnet til bf og dukka til frøkna her, så er utelukket for våres del :shy:

Abrielle er et navn jeg kun har hørt brukt en gang, syns egentlig det er ganske fint men blir nok ikke å bruke det selv :)

Åh så mange fine navn! Vi har en gutt som heter Emrik og ei jente som heter Amira. Vi kommer til å bruke laang tid på å finne riktig navn på den 3. :p

Hillevi og Iva synes jeg er fine:happy:

Hahaha korrekt!
Gammel gamer du og? :hilarious:
Ja, hahaha! Har faktisk tatt opp Diablo 2 igjen nå, og spiller sjukt mye for tiden. Dritgøy jo! :D Har bare Baal igjen å ta nå, meeeeen, har kommet dit for fort, så er egentlig ikke sterk nok til å ta ham enda. :b Kjedeliiiig!

Så mange fine navn, dere! Likte flere av dem! Takk! :D Er så gøy med navn, men også så sjukt vanskelig!

Ja, hahaha! Har faktisk tatt opp Diablo 2 igjen nå, og spiller sjukt mye for tiden. Dritgøy jo! :D Har bare Baal igjen å ta nå, meeeeen, har kommet dit for fort, så er egentlig ikke sterk nok til å ta ham enda. :b Kjedeliiiig!
Hahahaha konge!!!
Jeg jobber med å få bestilt tv og internett hjemme (vært uten i over 2 år nå)
Så når det er på plass, da blir det gaming på meg og :D kjente jeg ble misunnelig!!

Back
Topp