Spesielle jentenavn

Spire2

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Sensommerbarna 2019
Noen som har forslag? Jeg har lyst å bruke navnet etter min mormor. Hun het Astrid. Men har lyst på et navn til som passer sammen med Astrid :-) Eller om noen andre har forslag på andre spesielle jentenavn :Heartred

Alina, Nelia og Naia (Fotballfrue), Saga, Sienna, Freja, Engelina, July, Weladine, Elina, Milli, Kaspara, Naomi er navn jeg har hørt hos kjente/bekjente som jeg synes er fine og spesielle.

Alina, Nelia og Naia (Fotballfrue), Saga, Sienna, Freja, Engelina, July, Weladine, Elina, Milli, Kaspara, Naomi er navn jeg har hørt hos kjente/bekjente som jeg synes er fine og spesielle.
der var det en del fine navn ja :-)

Noen som har forslag? Jeg har lyst å bruke navnet etter min mormor. Hun het Astrid. Men har lyst på et navn til som passer sammen med Astrid :) Eller om noen andre har forslag på andre spesielle jentenavn :Heartred

Syns Astrid var kjempefint jeg! :D personlig ville jeg hatt det som enkeltnavn, men nå liker jeg ikke så godt dobbeltnavn heller da :)

Eline / Elida / Ovidia / Dorthea er også fine syns jeg :) vi venter gutt, og syns guttenavn er skikkelig utfordrende å finne det rette. Er så mange vakre eldre jentenavn fra vår oldeforeldre /tippoldeforeldre generasjoner.

Back
Topp