Spesielle guttenavn, noen tips??

drømmende

Forelsket i forumet
Hei,

Vi venter gutt og har fortsatt ikke bestemt oss for navn. Har dere?? Er det noen som har noen tips??

Vi tenker å ha Marinius som mellomnavn...:)

kjenner ei som har en gutt som heter Marelius:)

Guttenavn er kjempevanskelig!!
Vi har tenkt litt på Arin :)

eg vet ikke hva eg får, men blir det gutt skal han hete Aron

Ellers liker eg:
Leander
Aleksander
Markus
simon

ORIGINAL: Enirdna

Guttenavn er kjempevanskelig!!
Vi har tenkt litt på Arin :)

Arin var fint! :-)
Ellers så er jeg litt uenig i at guttenavn er vanskelig. Synes det er mye vanskeligere å finne jentenavn. :-) Men det er sikkert fordi jeg venter en jente selv, og vi sliter med å finne navn :-)

Ellers synes jeg Levin, Bendik og Henrik er fine guttenavn.

venter også en gutt, og det er SÅ vannskelig med navn.. lykke til med navnetvalget:)

Jeg syntes også det er så vanskelig med guttenavn..
De fleste fine er så populære og vanlige!
Jeg kjenner noen som har kalt guttene sine Timian og Irian.
Fine, spesielle navn synes jeg.. [:D]

Da vi venta første gutten vår, så ville vi å ha et litt spesielt og sjeldent navn. Kjente ingen med d navnet osv. Så da ble d Ulrik. Mange som har sagt at d er et sjeldent og fint navn. Så vi tenker i samme baner nå til nestemann, men ikke så lett å kommer frem til noe denne gangen synst vi, men har noen alternativer, så får vente til han er født å se hvilket av navna han passer til, har vi tenkt denne gangen.
Lykke til med navnevalga alle sammen.

Ja, jeg tror vi må treffe han før vi bestemmer oss [:D]
Det kan jo være han passer noe heelt annet...

Vi er ganske i uvisse selv om navn..

Noen forslag jeg liker men som mannen ikke kan fordra er:
Vegard
Runar
Brynjar
Håkon
Magnus
Audun

kassander[:D]
har aldri hørt om noen som heter det.. nathaniel og leander er også nydelige navn[:D]

vår lille blir nok hetende casper[;)]

det er disse jeg satt å tenkte på føre vi fikk vite det var jente :)

Rio Andrè
Cornelius
Casper
Casper Johan
Dominic
Trym Leon
Leon
Amadeus
Noah
Mats Cornelius
Leon Sebastian
Vincent Aleksander
Zakarias
Ferdinand
Sean Leon
Luc Ivan-
Jeams -
Leon Andre..

Hva med Zackias ? Vet om en liten gutt som heter det. Er ikke helt min smak, men kanskje du liker [:)] Lille prinsen vår skal hete Liam [:)]

Syns det er vanskelig selv... Vi har hatt norske kongenavn på begge gutta våre siden både jeg og mannen er i den kategorien med navn. [8D] Vet ikke om det blir det nå, men de vi har heter Sigurd Sverresøn og Eirik Sverresøn. Pappan heter selvsagt Sverre. Hehe... Så Sverresøn blir mellomnavn uansett. Ikke så lett nei...

Aiden
Phillipe
Aaron
Colin
Cornelius
Dani
Amandus
Axel
Balder
Gabriel
Jasper
Loke
Tage
Tinius
Jonah
Tristian
Vincent
Emilian
Fabian

kjenner en liten gutt som heter Nikanor, vet ikke om det er vanligt i Norge.

Linus synes jeg er søtt..:)

Vannskelig med navn,vi har jo en Arian-Chrisander fra før og så har vi vel bestemt oss for Daniel nå[:D]

Har nok ingen forslag men lykke til iallefall[:D]

Hei igjen =) Tuuusen takk for mange forslag!! Masse fine navn her da :-) Navnene det foreløpig står mellom hos oss er Mattis, Birk og Trym. Jeg liker også Emilian veldig godt men sambo er ikke enig. hehe

Back
Topp