Blue Dome Elsker forumet 14 Mar 2010 #1 .. har sett barn i bhg/skole/omgangskrets heter ?? Nye for meg etter at lillegutt startet i bhg var Savannah, Jette, Aron, Emrik, Sabine, Alice, Aliyah. Alle med norsk uttale og norske foreldre [:D]
.. har sett barn i bhg/skole/omgangskrets heter ?? Nye for meg etter at lillegutt startet i bhg var Savannah, Jette, Aron, Emrik, Sabine, Alice, Aliyah. Alle med norsk uttale og norske foreldre [:D]
pops25 Forelsket i forumet 14 Mar 2010 #2 Jeg har Alice som favoritt på vårt lille gull:) skal opp i råd med gubben[8D]
sicret Forumet er livet VIP 14 Mar 2010 #3 ei venninne av meg har kaldt sin datter for Ariell..syns det er spesielt of fint :D
S skruen Forelsket i forumet 14 Mar 2010 #4 søsken som heter Hauk ,Sina og Styrk... syns sina er ok men di to andre er for spesielle syns jeg,, [:-][:-][:-]
søsken som heter Hauk ,Sina og Styrk... syns sina er ok men di to andre er for spesielle syns jeg,, [:-][:-][:-]
G giggsy Forumet er livet VIP 14 Mar 2010 #5 Er bare rare navn på ungene på avdelingen til gutten vår, ingen der jeg kunne tenkt meg å bruke. [8D]
Er bare rare navn på ungene på avdelingen til gutten vår, ingen der jeg kunne tenkt meg å bruke. [8D]