Spesielle cravings?

Rockemamma88

Flørter med forumet
Jeg er egentlig ikke av den mest sunne typen, glad i junkfood og brus forråsiresånn ;) Så av alle tenkelige ting har jeg fått helt fullstendig dilla på (hold deg fast!) BRØDMAT og MELK! Drikker sååå mye melk, gjerne til brødskiver med kokte egg og litt grønt på. Mmmm! [emoji85]

Har dere noen uvanlige lyster?

Melk hadde jeg også dilla på når jeg gikk med sønnen min [emoji23][emoji170]

Nå har jeg dilla på kremet fiskesuppe, reker og leverpostei [emoji39]

Var avhengig av sjokolademelk med de to første, men denne gangen klarer jeg det ikke! Har kastet opp sur sjokomelk denne gangen og tror det er derfor [emoji28] Craver appelsinjuice men den blir liggende øverst i halsen kjennes det ut som også får jeg fort halsbrann av det [emoji53]

Så det siste nå er salat faktisk, hadde den beste matopplevelsen i hele graviditeten igår; isbergsalat med mais, pasta m/pastakrydder og fetaost [emoji1]

Ellers iskaldt vann [emoji173]

Frukt er det eneste jegjhar lyst på. Har ikke lyst på brød, kjøtt, egg.. Melk kaster jeg bare opp. Ikke lett få i seg nok næring når ingenting frister.

Det varierer fra dag til dag. Ene øyeblikket har jeg kjempelyst på brødskive med kyllingsalat, andre øyeblikket blir jeg kvalm av tanken. Sånn går no dagan:)

Alt og ingenting egentlig. Det som går mest igjen en junkfood. Hadde det med sønnen og. Men sliter med at jeg ikke kan spise så mye mer enn en gang før jeg blir kvalm av tanken på det.

Akkurat nå er det leverpostei med stekt løk. Det må alltid være i hus.

I de 2 første svangerskapene hadde jeg ingen cravings. Håper det blir slik nå også. Men jeg har endret kostholdet, har kuttet ut kaffe, snop, sjokolade, tunge middager etc... Men det er rett og slett fordi jeg blir kvalm bare ved tanken. Spes på kaffe og sjokolade, men det hadde jeg med de 2 første også. Blir mye hjemmelaget smoothie, salat, knekkebrød, egg og avocado samt ristet brød.

Back
Topp