Spesielle bevegelser

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Reagerer av og til på en viss type bevegelse fra lille i magen. Stort sett er det rullende bevegelser, gniing og gnukking. Men av og til kommer det noen voldsomme sprell! Sammenligner det med fiskesprell, det kommer brått og slutter brått og varer i typ under ett sekund. Ikke hele magen, men et felt liksom. Skjønner ikke at det er mulig å bevege seg/bevege et lem så fort!? Noen som kjenner igjen beskrivelsen?
 
JA!!! Takk! Dette lurer jeg på også! Føles som lille har anfall inni der stakkar! Er dette normalt?
 
Samme her. Veldig vilter men i meget korte perioder.
 
Er sånn her også, plutselig helt bananas noen sekunder, også er det over igjen:hilarious::rolleyes:
 
Har kjent et par sånne jeg også. Har ikke peiling på hva det er :p
 
Screenshot_20210909-005744.png
Nærmeste jeg kommer noe forklaring. At baby 'grøsser' av å tisse litt.
 
Har kjent de jeg og.
Jeg har tenkt det kanskje er mini som drømmer, da jeg opplevde samme risting fra tantebarnet når Hu sovna på magen 1 uke gammel. :p
 
Det er bra å høre at det er flere som kjenner igjen beskrivelsen. Og kanskje forklaringen er et lite grøss. :cat:
 
Helt samme her :) Har også tenkt at han tisser!
 
Det samme her også! Og har vært litt redd for at det skulle være et anfall av noe slag lillegutt hadde. Så godt å få oppklart dette da!
 
Kjent det jeg også, og har også hørt før at det er fordi de tisser! Veldig merkelig følelse :hilarious:
 
Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen ja :p Skikkelig merkelig følelse :D
 
Back
Topp