Spesiell kjønnsfølelse?

MissManga2014

Glad i forumet
Først følte jeg det ble gutt, men etterhvert har jeg bare hatt jentefølelse.. Og når jeg er på baby butikker og sånt og skal se på ting så føler jeg det blir feil om jeg ser på blåe ting, merkelig!! også igår fortalte venninna mi at hun også hadde en jentefølelse for meg.. Litt plagsomt er det, for vet jo ikke... og uansett om ring testen har stemt med de to andre og viser jente nå så kan det jo hende at det ikke blir det... Prøver og ikke tenke sånn men kommer automatisk så er litt plagsomt :p hehe

Jeg har guttefølelse som bare det. Men det er bare fordi svangerskapet er så annerledes denne gangen, og forrige gang var det jente. Men det trenger jo ikke å ha noe å si da :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg driver å kaller h*n for han hele tiden, men har ho en gutt fra før så kan ligge noe i det :)

Hehe....jeg ser bare på blått og tenker på guttenavn. Nå har jo jeg to gutter så det er nok gammel vane + at det er jo større sannsynlighet for en gutt til :)

Kalte barnet i magen sebastian før jeg viste det var gutt. Så på ordinær ul så sa de ble gutt. Nå føler jeg jente, sikkert fordi svangerskapet er såå annerledes enn med han, kvalme, oppkast og trøtthet :p

Hehe....jeg ser bare på blått og tenker på guttenavn. Nå har jo jeg to gutter så det er nok gammel vane + at det er jo større sannsynlighet for en gutt til :)
Jeg har en av hver, men kan tenkes jeg føler det sånn fordi at nesten alle på min mor sin side har fått gutt først også jenter.. må vel bare vente og se :)

Jeg føler at det er tvillinger, har aldri hatt den følelsen med noen av de andre. Desverre må jeg si at jeg håper at jeg tar feil:/

Jeg føler at det er tvillinger, har aldri hatt den følelsen med noen av de andre. Desverre må jeg si at jeg håper at jeg tar feil:/

oi det har du ja...blir spennende og finne ut av det da! får håpe for din del at det er en liten luring der inne som gir deg den følelsen da :)

Er så vant til gutter så alt annet føles rart, men har en mulig svak jentefølelse denne gangen

Jeg tror jeg bare får jenter. Å har en følelse av det må også.
Men igjen så sitter jeg å funderer på om det er to...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tror det blir gutt igjen! Har to gutter fra før, og til nå er det meste likt.

Litt greit og vite at det ikke er bare meg som har en sånn følelse, må si det blir spennende og se ved ultralyd tider :D

Tror jeg kun får jenter :p Har jente fra før, og nestemann er og nok ei jente ;) Mye pga kvalmen. Føler om det er gutt, så hadde jeg vært i tipp topp form!

Tror jeg kun får jenter :p Har jente fra før, og nestemann er og nok ei jente ;) Mye pga kvalmen. Føler om det er gutt, så hadde jeg vært i tipp topp form!

Tenker jeg og at dette svangerskapet er mye likt det siste da jeg og ventet jente, størstemann er gutt og alt var annerledes da, kanskje derfor jeg føler det er jente så "sterkt" :p hehe

Jeg har en blandet følelse :P så får vi se :P

Jeg føler veldig at det er en gutt.. :)

Eg har en blanda følelse, først gutt, nå jente ., så gutt igjen :) så blir spennande på ul .. Men har 2 gutter frå før, så mest sannsynlig blir det gutt i gjen :)

Back
Topp