Spesiell diskusjon..

LilleBall

Forumet er livet
Jeg og sambo kjørte tur igår, mens vi hørte på p1 i bilen. Der begynner de og diskutere verdens norligste BY.. Før var det jo hammerfest, men nå er det honningsvåg. De satt og skjelte mot hverandre på radioen da (ordførerene i hver komune) Måtte bare riste litt på hode.. Det er vist masse man skal krangle om ja [8D][:D]

Beklager skrivefeil.. [&o]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Jeg og sambo kjørte tur igår, mens vi hørte på p1 i bilen. Der begynner de og diskutere verdens norligste fylke.. Før var det jo hammerfest, men nå er det honningsvåg. De satt og skjelte mot hverandre på radioen da (ordførerene i hver komune) Måtte bare riste litt på hode.. Det er vist masse man skal krangle om ja [8D][:D]

veldig spesielt ja, siden ingen av de byene er et fylke [8|]

Ehhh, hverken Hammerfest eller Honningsvåg er noe fylke!

Finnmark er fremdeles det nordligste fylket [;)]

Oi skreiv feil.. Norligste by skulle det stå [8D]

Ja, den var spesiell du, i og med at hverken Hammmerfest eller Honningsvåg er egne fylker, men ligger i samme fylke.. 

Kjære vene.. er lov og skrive feil [8|][:D]

Jeg mente BY, men skreiv fylke.. Beklager så masse.

ORIGINAL: naftaline

Kommer vel av at verdens nordligste by trekker litt flere turister enn "verdens NEST nordligste by"... [8D]

Og Hammerfest har hatt bystatus i alle år, men Honningsvåg har nylig begynt å kalle seg en by. Jeg har bodd der og sliter veeeldig med å kalle det for noe mere enn et tettsted. (Gjelder i grunnen H.fest også [8D])

Hehe, den her diskusjonen e jo på baksia Finnmark Dagblad nesten daglig[:D]
Komisk...

Back
Topp