Spesiell dato..

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Jeg synes det var noe "kjent" med termindatoen min, og i forigårs kom jeg på det.
Det er bursdagen til pappaen min. Han døde for 20 år siden i år.
Ganske spesielt! Jeg får nok ikke på termin, ihvertfall ikke om jeg skal ha KS. Men åh, det hadde vært fint :)

Selv har jeg bursdag noen dager før termin og snuppa noen dager etter :)

*Spesielt* hadde vært koselig å få på termindagen da <3

det hadde vært en fin dato da :)

ååå<3 håper du får på termin.. :-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Det hadde jo vært en fin dato for deg å få baby på da :)
Kanskje hvis man tror på skjebnen ;)

Det hadde jo vært en fin dato for deg å få baby på da :)
Kanskje hvis man tror på skjebnen ;)
Apropo skjebnen, min bestefar døde helt i slutten av november, og ca en ukes tid senere var jeg langt nede, både i forbindelse med det, og med at hele denne prøvingen begynte å bli veldig slitsom. Da sa venninnen min; ja du vet, når et liv forsvinner kommer det et nytt.. Et par uker senere satt jeg med positiv test, etter et og et halvt år med prøving uten resultat.. Dette har jeg tenkt masse på!

Apropo skjebnen, min bestefar døde helt i slutten av november, og ca en ukes tid senere var jeg langt nede, både i forbindelse med det, og med at hele denne prøvingen begynte å bli veldig slitsom. Da sa venninnen min; ja du vet, når et liv forsvinner kommer det et nytt.. Et par uker senere satt jeg med positiv test, etter et og et halvt år med prøving uten resultat.. Dette har jeg tenkt masse på!

Åh, sånt noe gir meg frysninger :)

Jeg synes det var noe "kjent" med termindatoen min, og i forigårs kom jeg på det.
Det er bursdagen til pappaen min. Han døde for 20 år siden i år.
Ganske spesielt! Jeg får nok ikke på termin, ihvertfall ikke om jeg skal ha KS. Men åh, det hadde vært fint :)

Selv har jeg bursdag noen dager dør termin og snuppa noen dager etter :)

ÅÅÅH <3 Ja tenk om man kunne velge dato selv :)

Back
Topp