spesiell dag for oss i dag

fano

Gift med forumet
Hadde termin i dag, kjenner at det er tungt. det er et savn som er så stort og en tomhet ingen kan fylle. Mine 2 vakre gutter forblir alltid i mitt hjerte...Sov godt mine 2 små....[:(]

Sender over en stor trøsteklem fano!
Har ikke så mange ord... [:(]

Sender magene klemmer og tanker til dere... Har ingen ord som kan trøste nok. Men håper din kjære er der for deg nett i dag...

[:(]

Forferdelig... Håper ikke dagen blir for tung

Uff da, sitter her med gåsehud jeg nå. Dette er jo så ufattelig trist. Det dere har vært igjennom er jo det værste marerittet en gravid kan oppleve. Det fins nok ingen ord som beskrive det dere har vært/er igjennom.
Også nå er du ruger. Dette er virkelig spesielt. Håper av hele mitt hjerte at denne rugeperioden fører til en positiv test. For det fortjener dere virkelig.

Sender dere en tanke. Og i kveld skal jeg tenne lys for deres to engle gutter.

Stor klem til Fano[:)]

ORIGINAL: fruit

ORIGINAL: ElinR

masse trøsteklemmer!! ord blir fattige[:(][:(][:(] krysser for pos test om få dager!!

masse trøsteklemmer!! ord blir fattige[:(][:(][:(] krysser for pos test om få dager!!

Ta godt vare på hverandre i dag vennen![:)]

ORIGINAL: fruit

ORIGINAL: Kanutten80

Uff da, sitter her med gåsehud jeg nå. Dette er jo så ufattelig trist. Det dere har vært igjennom er jo det værste marerittet en gravid kan oppleve. Det fins nok ingen ord som beskrive det dere har vært/er igjennom.
Også nå er du ruger. Dette er virkelig spesielt. Håper av hele mitt hjerte at denne rugeperioden fører til en positiv test. For det fortjener dere virkelig.

Sender dere en tanke. Og i kveld skal jeg tenne lys for deres to engle gutter.

Stor klem til Fano[:)]

uff vennen,forferdelig trist[:(][:(]tenker kjempe masse på dere[:(][:(]skal tenne 2 lys for engleguttene dine.klem

uff så trist kjenner at tårer er på veg.

Håper du får en positiv test den 8 mars.

ta godt vare på deg selv og dine

mannge trøste klemmer fra meg

Kan tenke meg det er en tung dag. Håper det går bra med rugingen din!!
Sender en stor klem

Mange klemmer til dere begge. Ta vare på hverandre i dag da

ORIGINAL: Fjärild

[:(]

Forferdelig... Håper ikke dagen blir for tung

Stooor klem!

Vet akkurat hvordan du har det!
Jeg mista jo desember 2008, 13+2.. Hadde termin 20.juni i fjor, og den dagen var helt forferdelig å komme seg gjennom!

signerer

Tusen takk alle sammen, dette varmer veldig. Legger ut bilde i dagboka mi. Det kom venner og la ned blomster og tente lys med oss og det var veldig godt. Presten kommer i kveld så vi får vel ut litt da. Nok en gang, tuuusen takk til alle sammen for gode ord

Back
Topp