jeg elsker paris... kjempe flott by, masse historie... en kjenner seg sånn igjenn fra tv, koselige kafeer, smug m all slags rart... masse shopping, jeg var der en uke... kunne lett vert det 2. (disney land var kjempe koselig!!!) italia, ble for italia for meg... var der i 2 uker... å likte det ikke, toooo spesielle folk, og de var så himla dårlige i engelsk... og likte heller ikke maten, selvom jeg ELSKER italiensk mat her hjemme... var på masse kunst museer og styr i firenze... var kjempe stas å se disse berømte maleriene i virkeligheten, de var jo GIGANTISKE! så var vi til Pisa, så dette tårnet, og ja det er skeivt! ble overrasket... så var vi på en vingård i Toscana, fin natur og alt d der, men.... nai... ikke helt meg... Paris hadde mer å by på... Italia er stivt... men Paris har lissom alt.... Louvre er fatastisk.... og notredame, helt syyyykt å vere inni.... kjempe flott kirke... svææææææææææær........ kult å kjenne seg igjenn fra filmer osv...[:)] jah.... dette ble visst langt...