*Sperminator*

Mollå

Gift med forumet
Hvor skal dere på bryllupsreisen?[:D]

Vet ikke enda, for å være helt ærlig. Må ordne pass først, og det kan fort ta sin tid, fordi jeg rotet vekk det forrige passet...og da blir det vel en del styr hos politiet. Men jeg HÅPER på paris, eller italia...liker å dra til plasser hvor det ligger masse historie...syns det er spennende...[:D]

jeg elsker paris... kjempe flott by, masse historie... en kjenner seg sånn igjenn fra tv, koselige kafeer, smug m all slags rart... masse shopping, jeg var der en uke... kunne lett vert det 2. (disney land var kjempe koselig!!!) italia, ble for italia for meg... var der i 2 uker... å likte det ikke, toooo spesielle folk, og de var så himla dårlige i engelsk... og likte heller ikke maten, selvom jeg ELSKER italiensk mat her hjemme... var på masse kunst museer og styr i firenze... var kjempe stas å se disse berømte maleriene i virkeligheten, de var jo GIGANTISKE! så var vi til Pisa, så dette tårnet, og ja det er skeivt! ble overrasket... så var vi på en vingård i Toscana, fin natur og alt d der, men.... nai... ikke helt meg... Paris hadde mer å by på... Italia er stivt... men Paris har lissom alt.... Louvre er fatastisk.... og notredame, helt syyyykt å vere inni.... kjempe flott kirke... svææææææææææær........ kult å kjenne seg igjenn fra filmer osv...[:)] jah.... dette ble visst langt...

Har også vært i Paris engang før, for noen år siden, og det var som du sier. Helt fantastisk, mye fint å koselig å by på. Vil så gjerne der igjen, elsket meg der, var så utrolig koselig. Notredame var bare helt nydelig, alt var nydelig i Paris. Vi var også til Varsaie, og der...aaaahhh kan ikke beskrives. Vil så gjerne ha med mannen min og vise den romantiske nydelige byen. Vet at han også hadde likt seg...håper vi resier dit[:D]

Vil i grunnen ikke så mye til Italia, har ei venninne av meg som var det i fjor høst, hun og syntes det var for stivt, og for spesielle folk, og så syntes hun det var søplete? Kan det stemme? [:-]

Tusen takk for svar begge to!![:D]

Grunnen til at jeg spør forstår du sikkert?

Vi skal jo på bryllupsreise selv![:)] Vi har enda ikke bestilt, men vi er mer på det at vi vil ha sol og varme. Lurer på om det blir Tunisia. Har vært der en gang sammen før, men da bodde vi på 3* tror jeg, nå blir det ihvertfall 5* og det hadde vært digg med AllInclusive og at hotellet ligger på stranda[:)]

Vi vil bare være borte 1 uke fra gullet, så da må det bli en reise som ikke tar så lang tid. Er bare ca 4 timer med fly til Tunisia[:)]

Paris høres veldig flott ut!! Jeg vil også dit engang!! Kunne godt ha dratt dit på bryllupsreise også, men mannen vil ha late dager på stranda og bare nyte hverandre. (Vi er to om det altså[;)])

Men skal definitift til Paris en gang!!![:)]

ganske morsomt at man kan ha så forskjellig oppfatning av ett sted., jeg likte meg ikke i paris i det hele tatt, var jo en flott by og alt det der, men folka var uhøflig og sure, stive.
italia elsker jeg, så høflig folk, og så mye å se, masse historie, om man ikke drar mitdt i fellesferien i roma, kan man faktisk gå å kose seg langs de smale gatene alene, og ja, lyser romantikk fra man kommer til man drar. [8D][:D]

Vi var i Paris på bryllupsreise i 03 og da var det hetebølge. Ikke noe gøy...[8D]

Hehe forskjellige meninger, og det er jo bra. Godt vi er forskjellige...men jeg er helt frelst i Frankrige, kan virkelig tenke meg ned dit igjen, og forhåpentligvis om en ukes tid [:D]

Back
Topp