Spent24

Charl0tte

Gift med forumet
Du som er spinningprinsesse !!

Vært borti at klossene under spinningskoa sitter igjen i pedalene før?
Mine gjorde det idag.. Første gang jeg prøver ut skoa, og det var en kar på XXL sport som satte de på, så instruktøren på spinninga sa de ikke var skrudd hardt nok på.

Men vi får de ikke ut av pedalene igjen.. Noen tips?
Prøvd med tang og skrutrekker.. haha!

Haha,nei dette har jeg aldri opplevd før[:D] Men høres ut som om de har blitt skrudd på ALT for dårlig.. Burde jo nesten fått han på sportsbutikken til å fikse det.

Er det på sykkelen på et treningsstudio eller din egen sykkel den klossen sitter fast i pedalen? Aldri opplevd dette, men ville jo tro at det burde gå an å løsne hvis man bruker en god tang etc.. Evnt spørre om hjelp hos butikken.

Gratulerer med nye sykkelsko forresten[:)] Syklingen blir en helt ny verden når man har ordentlige sko[:)]

Lykke til[:D]

Det ordna seg heldigvis [:D]
Jeg ringte en sykkelbutikk her i byen, så han kom ned på treningssenteret og fikk de løs.
Var ikke vanskelig, gjort på to sek, bare man visst hvor man skulle stikke skrutrekkeren inn.
Nytta jo ikke stå med tang sånn som vi gjorde hvert fall.. haha !!

Jeg skulle nok holdt meg til joggeskoa mine, så spørs om jeg tør å bruke skoene (sambo har skrudd klossene på igjen med RÅ MAKT) på onsdagstimen.. [8D] Var jo myyye bedre å spinne med da, så må vel bare prøve !!

Back
Topp